September 26, 2018

Cosmetic reviews 7

IMG_8155-2

Hellurei ja terveisiä täältä meidän sairastuvalta, aka kodista! Ollaan molemmat saatu jostain syysflunssa, mutta mie oon ainut kellä on kuumetta. Avopuoliso sairastui jo melkein viikko sitten ja mulla alkoi vasta tänään kurkku menemään kipeeksi ja lämpö on jo kuumeen puolella. Tietysti juuri silloin kun en pystyisi olla kipeenä, niin silloin se iskee. Ei tässä auta kun vaan särkylääkkeen voimalla selvitä tämä viikko loppuun. Käytiin vielä eilen yli tunti kuvaamassa blogiin juttuja tuolla pihalla kylmässä, niin ilmankos sitä nyt ollaan sitten kipeenä. No sainpahan ainakin kivoja kuvia tänne julkaistavaksi... :D

Vihdoin ja viimein uusia tuotetulokkaita alkaa olla sen verran, että näistä saa tehtyä kunnon postauksen. En ole viime aikoina ostanut paljoa uusia kosmetiikka tuotteita, enkä oikeastaan ole edes tarvinnut mitään uutta. Kaikki heräteostokset ovat saaneet jäädä kaupan hyllylle ja olen keskittynyt ostamaan sellaisia, joita oikeasti tarvitsen. Valitettavasti siinä matkalla on tullut hankittua todella surkeita tuotteita, mutta on myös tullut vastaan niitä huippulöytöjä, joista on tullut mun uusia suosikkeja.

Cosmetic reviews 7

Kylie matte liquid lipstick & lip liner - 22

Tämän testausta odotin innolla, sillä niin paljon tätä on hehkutettu joka puolella. Näin rehellisesti sanottuna en oikein tiedä mitä ajatella tästä tuotteesta. Huultenrajauskynä ei ole ainakaan mikään maailman kestävin pysymään huulilla. Huulipuna taas kestää vähän turhankin hyvin, eikä sitä saa pois kun vaan vedenkestävällä meikinpoistoaineella. Huulet myös huutavat hoosiannaa näiden tököttien jälkeen ja saan ihan kunnon kerroksen pistää huulirasvaa näiden käytön jälkeen, sillä niin kuivilta ne tuntuvat.

 2/5

IMG_8079-2

Maybelline dream lumi touch concealer - 01 ivory

Tämä on jo mun toinen puteli tätä tuotetta. Tosin pitkän tauon jälkeen ihastuin tohon uudelleen! Mulla ei ole mitkään maailman tummimmat silmänaluset, joten mulle tuo tuote käy oikein hyvin. Haluan myös, että pohjameikki näyttää mahdollisimman luonnolliselta, ja tämä toimii tässä tapauksessa ihan täydellisesti.

 5/5

Essence long lasting eye pencil - 33 snow queen

Hinta-laatusuhde on tässä ainakin enemmän kuin kohdallaan. Tuo kynä maksoi ehkä jotain pari euroa, ja oon ollut tyytyväinen. Tosin tosta pitkäkestoisuudesta olen hieman eri mieltä. Muuten todella hyvä tuote!

 4/5

Lumene nordic chic full on curl mascara - waterproof

Mun silmät herkistyivät mun entiseen ripsiväriin, joten oli aika ostaa uusi tilalle. Heti ekalla yrityksellä onnistuin valitsemaan ihan täydellisen, eikä ainakaan vielä ole tullut silmiin mitään pahempia oireita. Tää on vielä parempi kuin se mun entinen ripsiväri, vaikka luulin sen olevan mahdotonta. Ripsistä tulee kivan pitkät ja erotellun näköiset, eikä paukkuja tule ripsiin juuri koskaan. Oman maun mukaan saa kerroksilla enemmän volyymia ripsiin, jos sitä haluaa, eikä lopputuloksesta tule silti liian törkeän näköinen.

 5/5

Cosmetic reviews 7-002

Melissa syväpuhdistava ihonhoitolaite

Mulla oli tähän laitteeseen korkeat odotukset, mutta jouduinkin pettymään muutaman viikon käytön jälkeen. Käytin kahden viikon ajan tätä laitetta joka ilta, jolloin pesin kasvot ja mahdolliset meikit pois. Jokapäiväinen käyttö oli näköjään virhe, sillä mun iho ärtyi tuosta ihan sikana. Iho punoitti ja epäpuhtauksia nousi kuin sieniä sateella kasvoihin ja muistot mun aknen ajoista palasi kertarysäyksellä. Tuotteen ohjekirjassa sanottiin vielä laitteen olevan sopiva jokapäiväiseen käyttöön, mutta näköjään mun ja avopuolison iholle tämä ei tehnyt mitään muuta kun huonoa jälkeä. Nyt kun olen saanut ihon taas rauhoittumaan, niin olen ruvennut käyttämään laitetta kerran viikossa, enkä ole huomannut ainakaan vielä mitään huonoa vaikutusta.

 2/5

SP balance scalp lotion

Tämä tuote oli iso pettymys. Ostin tämän kutisevan päänahan takia joskus talvella ja hintaa tuolla oli kolmisenkymppiä, mikä on mun mittapuussa aika hintava. Tuote ei mulla ainakaan ollut hintansa veroinen, ei edes lähelläkään. En huomannut juuri mitään eroa päänahassa, eikä tuota tehnyt mieli edes pistää hiuksiin hirveän hajun takia. Ainut mikä rupes auttaa mun kuivaan päänahkaan oli hiusnaamiot, joita hieroin ihan juureen saakka ja annoin vaikuttaa jonkun kymmenen minuuttia. En siis voi suositella tätä tuotetta kenellekään...

 1/5

Seven Silver shot shampoo

Tämä on itseasiassa mun ensimmäinen hopeashampoo jonka omistan, joten en pysty paljoa vertaamaan tätä mihinkään muuhun tuotteeseen. Joka tapauksessa mun hiusten väri on pysynyt melkein samana, kuin silloin värjäyksen jälkeen, eikä kutrit ole ainakaan paljoa kellastuneet. Käytän tuota noin joka toisella hiustenpesukerralla ja se näkyy jo riittävän mulle hyvin.

 5/5

IMG_7998-2

Mac matte lipstick - 640 red rock

Ensimmäisen kerran kun testasin Mac:n huulipunia, niin se oli menoa sitten. Mulla on tätä samaa sarjaa ennestään jo kaksi sävyä, joten koostumuksen tiesin jo valmiiksi olevan ihan täydellinen. Väri valinta meni nappiin ja parempia kuvia sävystä näkyy esim tässä postauksessa. Yleensä punaisissa sävyissä on vaarana se, että ajan kanssa se kuluu rumasti pois ja sitä joutuu korjailemaan koko ajan. Tämän kanssa ei ole sitä ongelmaa, vaikka aluksi sitä pelkäsinkin, mutta huomasin pian, että vaikka söisin tai joisin välillä, niin ne punat eivät huulilta karkaa yhtikäs minnekään.

 5/5

Mac matte lipstick - rouge en snow

Tämän bongasin alennuksesta ja ulkonäön perusteella luulisi ton olevan joku kausituote(?) ja siksi sain sen alle puoleenhintaan. Tämä on samaa sarjaa kun muut edeltäjät, joita mulla on jo, joten tiesin tämän olevan loistolöytö. Mitään huonoa sanottavaa en keksi tästäkään tuotteesta ja voisin ylistää tätä vaikka kuinka pitkään.

 5/5

Mac huggable lipcolour - feeling amorous?

Tämä oli täysin uusi tuttavuus minulle, enkä onneksi täysin joutunut pettymään. Sävy on todella kiva tumman pinkki ja huulilla tuote tuntuu miellyttävältä. Melkeinpä kuin laittaisi huulirasvaa, eikä kuivuudesta ole enää tietoakaan. Ainut miinus on vaan tämän kestävyys käytössä. Varsinkin jos syö tai juo välillä, niin saa olla korjailemassa meikkiä.

 4/5

Cosmetic reviews 7-001

Jeffree Star velour liquid lipstick - rose matter

Vaikka kuvissa ja myös livenä sävy näyttäisi kivan marjapuuron punaiselta, niin todellisuudessa se ei lähelläkään sitä ole. Väri on jotain pinkin ja korallin väliltä, enkä todellakaan lähtenyt sellaista ostamaan. Testereitä ei ollut saatavilla kaupassa josta tämän ostin, joten jouduin ostamaan, kuten sanonta menee, sian säkissä. Huulilla tuote tuntuu todella kuivalta ja pitkän käytön jälkeen ainakin mulla huuliin rupee jopa koskemaan, jolloin punat saa lähteä pois niillä sekunneilla. Värit joutuu hinkata pois vedenkestävän meikin puhdistusaineella ja heti perään tekee mieli vuorata huulet huulirasvalla. Ei siis jatkoon!

 1/5

IMG_8108-2

Balmain moisturizing shampoo

Voitin nämä kaikki kolme Balmainin tuotetta arvonnassa, joten välttämättä en olisi itse näitä valinnut kaupasta. Sain kumminkin yllättyä positiivisesti näitä testatessa. Näin paahtavan kesän jälkeen kaikki kosteuttavat hiustenhoitotuotteet ovat mun tukkaan oikein tervetulleita. Tuoksu ja kosteuttaminen on tässä tuotteessa kohallaan, mutta olen huomannut, että ainetta saa ottaa paljon kerralla, jos haluaa täysin puhtaat hiukset. Aine ei myöskään vaahtoa kunnolla, joten pienen määrän levittäminen on aika mahdottomuus.

 4/5

Balmain moisturizing conditioner

Hoitoaineessa mulla on aina ollut kaksi kriteeriä: kosteuttaminen ja tuoksu ja tässä ne molemmat täyttyvät. Mulla ei ole ollut koskaan aikasemmin näin kosteuttavaa hoitoainetta, joka ei kuitenkaan jätä hiuksia likaisen tuntuiseksi. Muissa saman tapaisissa tuotteissa oon huomannut mun hiuksien rasvoittuvan nopeammin, mutta tämän kanssa sitä ongelmaa ei ole. Tuote on myös hyvin riittoisaa ja tuoksu on oikein miellyttävä.

 5/5

Balmain repair mask

Hehkutin jo aiemmin tätä hiusnaamiota täällä blogissa, eikä mieli ole muuttunut vieläkään. Heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen huomasin jo eron hiuksissa. Hiuksista tuli niin silkinpehmeät ja ne tuntuivat jo parempikuntoiselta. Tuotteessa on myös oikein miellyttävä tuoksu, joka ei ole liian voimakas ja tuota riittää vielä pitkäksi aikaa, vaikka sitä käyttäisi usein.

 5/5

No comments:

Post a Comment