February 28, 2017

February snaps

Tässäpä olisi nyt helmikuussa räpsityt puhelin kuvat. Eli yritän siis jokaisen kuukauden viimeisenä päivänä tehdä tälläisen postauksen, mikäli vain matskua on riitävästi. Mutta nyt itse asiaan!
PicMonkey Collage
1. Oon jo pidemmän aikaa halunnut itselleni kylpyammeen, mutta sellainen iso ei mahtuisi meidän kylppäriin. Päätin siis ryhtyä tuumasta toimeen ja kävin ostaa Prismasta lasten vannan. Aika ahtaasti siinä joutuu olla, mut on se parempi kuin ei mitään. :D
2. Kentsun kaa lenkillä. On vaan niin paljon kivempaa lähtee tonne pihalle, kun siellä paistaa aurinko.
3. Kaverin 22wee synttäreiden vietossa!
PicMonkey Collage2
1. Käytiin yksi aurinkoinen päivä Kentsun ja siskon lapsen kanssa koirapuistossa kävelyllä. Kentsu oli ihan poikki ton lenkin jälkeen ja väsähti suoraan nukkumaan kun kotiin päästiin.
2. Ystävänpäivän viettoa. Ensin vähän kahvia munkin kera...
3. ... ja sitten vähän sushia!
PicMonkey Collage3
1. Oon menossa viikonlopuksi Helsinkiin ja mulla on pienimuotoinen korukriisi. Sovitin tänään tota mekkoo ja noita näyttävämpiä korviksia ton kaulakorun kanssa ja näytin ihan joulukuuselta... Päätin siis jättää ton kaulakorun kokonaan asusta pois ja laitan vaan noi näyttävät korvikset, sekä kiharran hiukset. :D
2. Mun bro:n kanssa synttäreiden vietossa! <3
3. Hiihtämään lähdössä... no okei jo kotona, mut mun puhelin sammui tuolla pakkasessa, niin en voinut ottaa kuvaa silloin kun oltiin vielä ladulla ja pitäähän se todistusaineisto olla joka tekemisestä.
PicMonkey Collage4
1. Täytekuvaselfie. Mun hiukset näyttää jotenkin kivalta tossa kuvassa, vaikka itse sanonkin. Harmi vaan että ne ei näytä aina tolta...
2. Kuva kertookin jo kaiken. Lisää voi toki lukaista viime postauksesta eli tästä.
3. Toi Nellystä ostettu takki oli rakkautta ensisilmäyksellä ja se lähti heti ostoskoriin. Livenä toi on vielä täydellisempi ja niin ihanan lämmin ja pehmeä!

No comments:

Post a Comment