February 13, 2017

My craving list atm

Heippa taas! Ajattelin päivitellä mun tämän hetkistä ostoslistaa tännekin, joka on tällä hetkellä järkyttävän pitkä. Pitäisi varmaan tehdä muutosta asialle lähiaikoina. Kohta on kumminkin mulla tulossa pika visiitti Helsinkiin, muutto pois kotoa ja ehkä kesän lopulla vähän pidempi pyörähdys pitkään haluttuun maahan, joten täytyy menot pitää tällä hetkellä minimissä. Välillä on kuitenkin kiva vähän helliä itseä ja tässä olisi nyt listattuna muutama haluttu juttu!

215300940
√ Vaalea untuvatakki.


Oon himoinnut just noita Peak Performancen takkeja tai saman tapaisia hieman halvempia yksilöitä.

Meikkejä: Urban Decay Naked 3, Huda Beauty Rose Gold, Mac huulipunia & Mac korostuspuuteri.

Meikkejä, varsinkaan huulipunia ja luomivärejä, ei voi koskaan olla liikaa.

√ Polvisukat.


Oon sellainen vilukissa, että en tarkene kotona olemaan lyhyissä vaatteissa, joten nuo sukat olisi hengenpelastajat. 

√ Valkoiset lämpöhousut.

Mulla on vain tuulipuvunhousut ja niillä ei oikein pärjää kovemmilla pakkasilla.

√ Asusteita: Michael Kors korttikotelo & vaaleanpunaiset aurinkolasit.

Mulla on ihan sikana irtonaisia kortteja mun lompakossa joten tollainen kotelo olisi aika kätevä vielä lompakon sisälle. 
Varsinkin kesäisin tykkään käyttää aurinkolaseja, vaikka aurinko ei paistaisi ja mun kokoelmasta puuttuu ainakin vaaleanpunaiset yksilöt.

√ Hunter kumisaappaat.

En ole vuosiin omistanut omia kumppareita ja niille on tullut nyt käyttöä varsinkin kesäaikaan. Merkki ei välttämättä tarvitse olla Hunter, eikä värikään musta.

√ Urheiluvaatteita: Nike rintsikat, shortsit & toppi.

Well, eihän urheiluvaatteita voi koskaan olla liikaa ja mie ainakin pesen ne jokaisen hikoilun jälkeen, joten suurin osa vaatteista on aina pyykissä.

√ Nike Free Run kengät.

Tarvitsen uudet lenkkikengät kesäksi, sillä mun entiset otin sali käyttöön.

√ Nike juomapullo.

Mulla on vain yksi ikivanha halppis juomapullo, joka kaiken lisäksi vuotaa... :D

√ Elektroniikkaa: Apple Ipad & GoPro Hero 5.


Mun pianon soittamisen harjoittelu olisi miljoona kertaa helpompaa kun saisi seurattuun isommalta näytöltä kuin puhelimesta nuotteja. 
Mulla on vain yksi kamera joka on Canonin järkkäri ja se on ihan liian iso kuljetettavaksi minnekään, joten pienemmällä kameralla olisi mulle käyttöä. 

√ Timberland kengät.

Mulla on vain yhdet kunnon talvikengät ja muut onkin kylmiä nilkkureita korolla. 

No comments:

Post a Comment