February 25, 2017

Cosmetic reviews 5

Hei! Oon nyt tosissani ruvennut miettimään GoPron ostamista, sillä tänäänkin olin Kolilla laskemassa ja mun Iphone simahti heti kun otin sen taskusta ulos, joten itse en saanut otettuun yhtään kuvaa... Onneks kumminkin muilla oli toisen merkkiset puhelimet, enkä joutunut ilman todistusaineistoa lähtee kotiin. Toinen vaihtoehto olisi mun järkkäriin uusi pienempi objekti ja se tulisi kanssa halvemmaksi, mutta silti se aika kookkaaksi jäisi. Eikä se silti olisi sään ja vedenkestävä. Noh katsotaan nyt kumpaan päädyn.

Nyt kumminkin olisi taas perinteisen kosmetiikka postauksen aika!

IMG_7905

TIGI Bed Head Epic Volume Conditioner

Mulla oli aluksi kovat odotukset tätä hoitoainetta kohtaan ja monet ovat hehkuttaneet tämän merkin tuotteita. Itse en kumminkaan kokenut tätä kaiken hehkutuksen arvoiseksi ja mun mielestä jopa marketin hoitoaineet ovat parempia kuin tämä. Ainut hyvä puoli tossa oli söpö pakkaus, sekä syötävän herkullinen tuoksu. Eli ei tosiaankaan jatkoon.

 1/5

Cutrin Color Ism Shampoo

Mulla on kerran aikasemmin ollut jo tätä samaa sarjaa, mutta vaihtelun vuoksi vaihdoin toiseen. Nyt meidän tiemme ovat kumminkin taas kohdanneet ja muistan nyt oikein hyvin miksi alunperin tykästyin kyseiseen tuotteeseen niin kovasti. Shampoossa ei ole silikonia yhtään, enkä saisi edes sinettien takia käyttää sellaista tuotetta, jossa on, tuoksu on hennon vadelmainen ja hiukset tulevat pesun jälkeen ihanan kiiltäviksi ja pehmeiksi. Ainut miinus puoli tulee, että tuote ei ole kovin riittoisaa ja sitä joutuu tunkee ihan kunnolla ainakin pidempiin hiuksiin, sekä tuote ei vaahtoa kunnolla, joten levittäminen on hiukan hankalaa.

☆ 4/5

Cutrin Color Ism Conditioner

Samaa sarjaa kuin toi ylempi, mutta vain hoitoaine. Toimii yhtä hyvin kuin shampookin tai oikeastaan vielä paremmin, kun en keksi yhtään huonoa puolta tästä.

 5/5

IMG_7919

Smashit Cosmetics Mix 1

Tehtiin kaverin kanssa puokkiin tilaus Cocobandalle ja tässä on yksi mun ostoksista. Heidän nettisivullaan ton tuotekuva on ihan erilainen kun minkälainen toi on livenä ja ainakin noi neljä ylärivin sävyä eivät vastannut ollenkaan mun odotuksia. Luulin nimittäin tilanneeni ruusu kultaisen sävyn kanssa, mut eihän nyt mikään noista ole lähellekään sitä. Halvan hinnan takia pidin ton paletin kumminkin, eikä noiden koostumus ole kaikkein pahimmista päästä. Enemmän saisi pigmenttiä tarttua luomiin, mutta muuten toi on ihan kiva.

 3/5

IMG_7937
IMG_7939

Makeup Revolution London Highlight Palette

Tässä on toinen Cocobandan tilauksen ostoksista. Tämä sentään suunilleen vastasi odotuksia. Ainut vaan että toi vähän keltaiseen taittava sävy näytti ainakin nettisivulta katsottuna valkealta. Oi voi ei kannattaisi tehdä meikkiostoksia netistä. Pigmentti noissa sentään on ihan hyvä!

☆ 4/5

IMG_7911

Nivea In-shower Body Milk

En voisi enää elää ilman tätä tuotetta. Mulla on varsinkin talvi aikaan todella kuiva iho, joka vaatisi rasvaamista aina suihkun jälkeen, mutta onneks toi tuote on olemassa, niin vältyn siltä vaivalta. Tuota kun levittää iholle suihkun päätteeksi, niin ihon kosteuttaminen oli siinä.

☆ 5/5

Four Reasons Moisture Conditioner

Jos sun hiukset kaipaa extra paljon kosteuttamista, niin tässä olisi oikea hoitoaine siihen hommaan. Itse koin toin pidemmällä käytöllä jopa liian kosteuttavaksi varsinkin ton hoitoaineen (ton saman sarjan shampoo oli tosin ihan ok).

 3/5

Four Reasons Moisture Mist

Oon käyttänyt loppuun noita pulloja vaikka kuinka monta, enkä ole vieläkään tohon kyllästynyt. Itse suihkutan tota aina suihkun jälkeen ja joskus jos mun hiukset tuntuu kuivilta pehkolta, niin heti tulee sileät hiukset. Tossa on kanssa lämpösuoja, joten muita tököttejä ei tarvitse hiuksiin enää tunkea.

☆ 4/5

IMG_7949 20170224-174043

Mac Cremesheen - Hot Gossip (vasen) & Satin - Brave (oikea)

Kerkisin viimeksi haukkumaan Macin huulipunat, mutta onneksi tilasin kumminkin kaksi uutta punaa Stockmannilta ja se mun eka puna taisi olla sitten feikki... Nää oikeet Macin punat on varmasti tehty itse taivaassa ja lähetetty sieltä alas meille kuolevaisille. En tule varmaan koskaan ostamaan toisen merkin punia, eikä noiden hintakaan nyt niin kallis ole. Sävy valikoima on todella laaja, noiden koostumus on just täydellinen ja plussaa vaan niiden ihanasta tuoksusta. Suosittelen!

☆ 5/5

IMG_7917

Bio-Oil

Tämä ihme öljy on kuivan ja elottoman ihon pelastaja, mikä kaikilta tulisi löytyä! Itse käytän tätä aina mun pahimpina iho päivinä ja ihan jo muutamassa tunnissa huomaa eron. Yön yli kun antaa ton vaikuttaa, niin aamulla herää kunnon vauvan naamana.

☆ 5/5

Neutrogena Visibly Clear kasvovoide

Aluksi tämä vaikutti oikein lupaavalta tuotteelta, mutta muutaman viikon käytön jälkeen alkoi mun iho kuivumaan ihan sikana ja epäpuhtauksia ilmestyi kun viimeistä päivää. Tuoksu on tässä kanssa aika voimakas ja muutenkin on aika ärhäkkää ainetta ainakin mun iholle.

☆ 1/5

No comments:

Post a Comment