April 05, 2019

8X EPÄSUOSITUT MIELIPITEET

IMG_2490-2

Heippa ja ihanaa perjantai-iltaa! Itselläni oli tänään vapaapäivä, joten mun viikonloppu alkoi jo hieman aikasemmin. Tänään en tehnyt mitään erityisempää, kun vaan suoritin rästissä olevia asioita pois alta, sisustin meidän asuntoa (niinkuin melkein joka päivä) ja muutama juttu lähti tilaukseen saakka, sekä katsoin Gossip Girliä, jonka katsominen jatkuu vielä illalla. Viikonloppu menee sitten sukuloimassa kahdessa eri paikassa. Lauantaina grillataan ensimmäistä kertaa tänä vuonna ja ai että grilliruokaa olikin jo ikävä. Sunnuntaina sitten saadaan syödä meidän herkkuruokaa eli Moskovan lihapataa, sekä käydä saunassa. Jos jäät ovat jo sulaneet niin ehkä voisin harkita myös talviturkin heittämistä "avannossa" saunasta käsin, mutta saa nähdä uskallanko. Maanantaina sitten koittaakin jo paluu arkeen.

Oon lukenut muutamasta blogista epäsuosittuja mielipiteitä ja innostuin samalla itsekin pohtimaan omia. Tähän ei tarvinnut nähdä paljoa päänvaivaa, kun ideoita alkoi vaan putkahtelemaan mieleen. Näissä vaan täytyy muistaa, että nämä ovat sitten pelkästään mun mielipiteitä. Kaikilla on oikeus tykätä ja vihata mitä haluaa, eikä makuasioista voi kiistellä. Joten tässä tulee kahdeksan asiaa, jotka eivät ole ainakaan mun lemppareiden listalla.

Asukuvat

 Matkakohteena Dubai. Tuntuu, että yhä useampi matkustaa tuonne tai haaveilee pääsevänsä joku päivä. Itse olen kuullut vain huonoa kyseisestä kaupungista, eikä koko paikka muutenkaan ole kiehtonut mua koskaan. Joten mua ei haittaisi yhtään, vaikka tämä kaupunki jäisi kokonaan multa kokematta elämäni aikana.

 Musikaalit. En ole koskaan pitänyt näistä oli kyse sitten leffasta tai vaikkapa jonkun tv-sarjan jaksosta. Poikkeuksia ovat piirretyt, kuten Disney leffat, jotka eivät haittaa mua yhtään, vaikka niissä onkin paljon laulamista. Heti kun kyseessä on vaan oikea ihminen, joka olevinaan laulaa, mutta oikeasti vain liikuttaa suutaan tuottaa mulle vaan lähinnä myötähäpeää. Myöskin mun lapsuuden iässä suositut High Scool Musical leffat ovat multa jääneet katsomatta kokonaan, vaikka kaikki tuntuivat fanittavan niitä ja Zac Efronia.

 Perus trenssitakit. Tarkoitan tällä nyt niitä jossa on tummat napit keskellä ja vyö lantiolla. Mun silmissä sellaiset takit näyttävät niin epäimartelevilta ja huonolla tavalla muistuttavat sadetakkia. Myönnän, että mullakin on joskus ollut kyseinen takki, mutta kertaakaan en sitä käyttänyt, sillä mun mielestä melkeinpä mikä tahansa muu takki näytti paremmalta päällä.

 Liian näyttävät ripsienpidennykset. Jos olet pidemmän aikaan lukenut mun blogia, niin tiedät varmaankin jo, että mullakin on ollut joskus nämä kammotukset silmissä. Itse tosin halusin niiden näyttävän mahdollisimman luonnollisilta, mitkä näyttävät mun mielestä ihan hyviltä, kunhan niitä käy vaan huoltamassa tiheään tahtiin. Kuitenkin liian monella naisella nään kunnon mustat tupot silmissä, jotka eivät mun silmissä näytä yhtään hyvältä. Näissä ripsienpidennyksissä mun mielestä erityisesti pätee sanonta "less is more".

IMG_2415-2

 Tosi tv-sarjat. Vahvana esimerkkinä tulee pakostikin mieleen tämä ihme temppari villitys. Mun ymmärrykseen ei vaan mahdu, että miksi ihmiset haluat mennä suoraan sanottuna nolaamaan itsensä telkkarissa tuhansien ihmisten edessä, jotta saisi hetken olla ns. "parrasvalossa". Itselleni tulee niin pahat myötähäpeät pelkästään tälläisten ohjelmien katsomisesta, enkä nää niissä mitään viihdyttävää, joten jätän ne suosiolla vaan välistä.

 Vahva meikki arkena. Nykyisin näyttää olevan trendikästä laittautua samalla tavalla kuin olisi menossa juhlimaan myös arkenakin. Eli naamaan laitetaan vahvat varjostukset ja korostukset. Silmiin laitetaan vahvat luomivärit ja näyttävät irtoripset. Tälläisiä meikkejä näkee yllättävän usein myös niinkin arkisessa paikassa kuin oma lähikauppa, koulun penkillä tai jopa uimarannalla. Itse henkilökohtaisesti en tykkää vahvasta meikistä ainakaan itselläni ja uskon, että monelle riittäisi vähempikin ehostus, mutta kukin meikkaa tavallaan. Itse en vaan ymmärrä miksi pitää ehostautua niin paljoa myös arkenakin.

 "Kuumaksi" luokitellut miehet. Ensimmäisinä esimerkkeinä pakostikin tulee mieleen seuraavat henkilöt eli Channing Tatum, Zac Efron, Ryan Gosling jne. Näitä nimiä kuulee monen suusta ja moni pitää näitä kunnon kiiltokuvapoikina. Aina kun leffa tulee, jossa on joku heistä näyttelemässä, niin se on pakko nähdä. En sano, että kukaan heistä olisi mun mielestä mitenkään ruma tai mitään. Itse vaan tykkään enemmän sellaisista söpöistä vähän nörttimäisistä kundeista, kuin lihaksikkaista macho miehistä. Joten jos Channing tekisi tässä uuden strippari leffan, jossa ainoa vaate joka hänellä on olisi stringit, niin itse en olisi menossa juoksujalkaa sitä katsomaan.

 Leopardi- ja käärmekuosi. Tämä suosittu trendi ei vaan ole vieläkään kolahtanut muhun, vaikka olenkin koittanut lämmetä tähän. Itselleni tulee valehtelematta tai yhtään asiaa kaunistelematta näistä "white trash" vibat, joten en vaan pystyisi itse näitä käyttämään. Yhdet leopardi kuosiset kengät löytyy mun kaapinpohjalta, mutta kertaakaan en ole niitä käyttänyt. Nähtäväksi jää, että saanko niitä koskaan laitettua jalkaan asti. Juurikin kengissä nämä kuosit saattavat näyttää ihan kivoilta, mutta esimerkiksi toppina nämä olisi ehdoton ei.

Asukuvat-001

Jacket Only - Knit Pull&Pear - Jeans Bikbok - Basker H&M - Shoes Dinsko - Gloves Sokos - Necklace Pandora

No comments:

Post a Comment