March 31, 2019

PUHELIMEN PERÄLTÄ - MAALISKUU

Puhelimen perältä - maaliskuu

1. Pitkästä aikaa sulkkiksen parissa! Mun kunto on näköjään noussut jo siihen pisteeseen, että tunnin pelaamisen jälkeen mulla on edelleen kylmä, eikä hiestä ole tietoakaan...

2. Illallista syömässä Torerossa. Tällä kertaa menusta valitsin Toreron pihvin, joka olikin ihan loistava valinta. Ton jälkeen ei kotona paljoa huvita tehdä pihviä ruuaksi, kun ei siitä kumminkaan saa yhtä hyvän makuista. 

3. Pakko oli itsekin tehdä laskiaispullia. Tosin itse pullat oli mun äiti paistanut edellisenä päivänä ja mulle jäi tehtäväksi enää täyttäminen, mutta hei ajatus on tärkein.. :D

4. Lenkillä lumimyrskyn seassa. Mie ja Kentsu oltiin ihan yltäpäältä lumessa ton happihyppelyn jälkeen, mutta saipahan ainakin pikkuinen pyöriä lumessa kyllästymiseen asti.

Puhelimen perältä - maaliskuu-010

1. Tehtiin Kuopion Matkukseen shoppailu reissu, eikä sieltä taaskaan tyhjin käsin lähdetty. Kiersin ensimmäistä kertaa ikinä nuo kaikki upeat huoneitten esillepanot läpi ja erityisesti mun mieleen jäi tuo makkari. Juuri tuollaista eleganttia ja vanhanaikaista tyyliä haluan myös meidänkin makkariin!

2. Samalla Kuopion reissulla ihastuin myös kaikkiin Clas Ohlsonin vaaleanpunaisiin tuotteisiin ja niitä muuten oli paljon. Harmi vain, että avopuoliso ei innostunut ideasta sisustaa meidän keittiötä vaaleanpunaisella..

3-4 Ihana kevät sää! Ainut lannistava tekijä on vaan rapainen koira lenkin jälkeen.. :D

Puhelimen perältä - maaliskuu-005

1-4 En koskaan uskonut tämän päivän tulevan, kun menen omasta tahdosta uudelleen rinteeseen. Viimeksi kun olin laskettelemassa koulun kanssa joskus ylä-asteella vannoin, että en enää ikinä mene takaisin rinteeseen, kun se oli ihan kauheaa. Kaikki mun kaverit menivät silloin suoraan isoimpiin mäkiin, joten itsekin oli mentävä suoraan niihin. Voitte vaan kuvitella miten hirveetä se oli; Sari 16 veenä ekaa kertaa ikinä laskettelemassa ja suoraan vaan jyrkkiin mäkiin... Nyt otettiin vaan vuokrasukset kainaloon ja suunnattiin ihan suosiolla lastenmäkeen harjoittelemaan, eikä siinä laskeminen edes maksanut mitään. Veljekset suuntasi suoraan isoihin mäkiin, kun myö siskokset jäätiin harjoittelemaan. Pakko myöntää, että innostuin laskettelusta ensimmäistä kertaa ikinä ja ensi talvena haluankin käydä siellä useamman kerran!

Puhelimen perältä - maaliskuu-007

1. Meidän uudet ihanat pussilakanat! Sain vihdoin mun avopuolison hyväksynnän noihin, vaikka ne ovat vaaleanpunaiset, joten niillä sekunneilla ne olikin jo ostettu ennen kun mies vielä vaihtaa mieltään.

2. Tässä mun uusi lemppari tuoksu Ariana Grandelta! Bongasin ton tosi hyvästä alennuksesta ja samantien se oli ostettava. Ton tuoksu on juuri sopivan makea ja yksi painallus riittää koko päiväksi.

3. Kevät ja mun yli söpöt kumpparit, jotka löysin vasta kirpparilta. <3 Nuo ovatkin olleet kovassa käytössä heti ostamisen jälkeen. Nyt tosin tiet näyttäisi olevan jo sen verran sulat ettei näille ole enää käyttöä, joka ton harmi sinänsä.

4. Pizza-päivä! Testattiin ekaa kertaa Woltia kerta se tänne Joensuuhunkin nyt tuli. Yllätyin toden teolla nopeasta toimituksesta, sillä saatiin ruuat jo vartin sisällä tilauksesta. :D

No comments:

Post a Comment