March 31, 2018

Highlights of March

Phone pics-006

1. Iltalenkillä Kentsun kanssa <3

2. Mun poikaystävä saa aina kädestä pidellä mua kaupassa, ettei mukaan lähtisi uutta kukkakimppua koristamaan kämppää. Ne ovat niin nättejä ja meidän olkkarin sohvapöytä näyttää orvolta ilman jotain koristetta.

3. Käytiin siskon kanssa kokeilemassa trampoliini jumppaa Jump Parkissa. Vähän liian kevyt treeni mun makuun, mutta hauskaa oli silti!

4. Kirja jota luen tällä hetkellä, koska jäin koukkuun vaikka entinen kirja on vielä kesken. Lämmin suositus kaikille siis! Tätä lukiessa tulee pakostikin siivous vimma. Suurin osa vinkeistä on mulle jo ennestään tuttuja, mutta on kiva tietää että en ole ainoa siivousfanaatikko tässä maailmassa. :'D

Phone pics-007

1. Saatiin yksi päivä meille pieni vieras kylään. Tosin hän ei tainnut tykätä olla vieraassa paikassa yhtään ja sain aina lenkin loputtua raahata hänet ulko-ovesta rappukäytävään sisälle. Herra ei osaa itse mennä rappusista, joten joudun kantamaan hänet kolmanteen kerrokseen...

2. Meidän hiihto konkkaronkka. Mukaan lähti tällä kertaa myös siskon lapsi.

3. Mun matto ihastus jäi vielä valitettavasti Ikeaan odottamaan seuraavaa kertaa. Haluan meidän eteiseen jonkun kivan maton ja varsinkin nuo itämaiset miellyttävät mun silmää.

4. Naistenpäivä ruusut <3

Phone pics-008

1. Ufo aka minä kampaajan penkissä. Kävin taas Senni Koskivirralla ja oon super tyytyväinen lopputulokseen!

2. Tadaa tässä nämä ovat! En muista edes milloin viimeksi olisin ollut näin blondi. :D

3. Ai että sitä nostalgian määrää kun pääsin uudelleen pelamaan The Sims 3 pelejä! Ostin melkein kaikki lisäosat ja kamasetit itselleni takaisin kun halvalla sain ne käytettynä. Parasta ajankulutusta kun ei ole muuta tekemistä!

4. Tultiin eilen viikonlopuksi mun äidin luokse vahtimaan elukoita. Kolmen kopla on taas koossa ja Mörri on ihan innoissaan kun saa olla ulkona takapihalla ja nauttia auringosta.

Nyt taidan pistää koneen syrjään ja menen poikaystävän kainaloon jatkamaan Stranger Things:n katsomista. Huomenna sitten mennään syömään ja saunomaan, sekä vihdoin annan itselleni luvan aukaista mun Minions suklaamunan. En tosin erityisemmin tykkää suklaasta, mutta näin pääsiäisen kunniaksi oli pakko itsekin ostaa oma suklaamuna. Ihanaa pääsiäistä siis kaikille! :)

No comments:

Post a Comment