March 11, 2018

Winter shopping haul vol.2

IMG_1186-2

Heippa! Mun viikko on sisältänyt muun muassa Ikea huonekalujen kasaamista, rauhallisia koti-iltoja, muutamaan otteeseen järjestyksen muuttamista (sekä hermojen menettämistä), sukulointia parissa paikassa, kodin hinkkaamista putipuhtaaksi, kirpputori tavaroiden hinnoittelua, sekä hiihtämistä siskon ja hänen lapsen kanssa. Tälläinen suhteellisen rauhallinen viikko on aina välillä kiva viettää. Ensi viikolla on sitten jo ihan toisesta päästä.
Lupailin täällä esitellä mun viimeisimpiä ostoksia, joten tässä näitä nyt tulee!

IMG_1137-2

Vihreä t-paita kirppari (H&M) - Valkoinen t-paita Gina Tricot - Viininpunainen t-paita kirppari (Monki)

Olen tykästynyt t-paitoihin uudelleen, vaikka ennen inhosin niitä. Pari pinoa multa jo löytyy, mutta väri skaala pyörii lähinnä valkeassa ja mustassa, joten muuta värikäs yksilö ei ollut pahitteeksi. Vihdoin lämpesin myös tuolle kuvio-sulojen-kohdalla trendille ja tuo on nyt mun yksi vakkari paidoista, jos muuta päälle pantavaa en keksi. Poikaystävä tosin naureskelee tuolle kuviolle, mutta whatever.

IMG_1126-2

Tekonahka housut kirppari (H&M) - Harmaat housut Object

Molemmat pökät sain vihdoin raksittaa pois mun ostoslistalta. Tosin noissa nahkaisissa housuissa on sauma venynyt juuri pahimmasta kohdasta. Kaveri onneksi huomautti asiasta, sillä itse en ollut sitä edes tajunnut. Ei parane noilla pyllistellä julkisesti. Onneksi eivät maksaneet paljoa... :D
Näitä harmaita unelma pöksyjä sain odotella kuukauden ennen kun sain vihdoin viimeisen kappaleen mun kokoa tilattuun. Noista tuli kertaheitolla mun lemppari housut ja nyttenkin näpyttelen tätä postausta ne päällä. Maailman mukavimmat pöksyt jalassa <3

Winter shopping haul vol

Sininen toppatakki H&M

Löysin tämän takin kuudenkymmenen prosentin alennuksesta, niinpä se oli pakko sitten ostaa. Näiden paukkupakkasten aikaan tämä on ollut melkein joka päivä poikkeuksetta päällä. Helma ylettyy polviin saakka ja takki on ihanan muhkea, eikä ulkonäössä ole valittamista. Paras alennus löytö vähään aikaan!

IMG_1109-2

Viininpunainen pipo Sokos - Harmaa pipo Gina Tricot - Toppahansikkaat Tokmanni

Mun pipo kokoelma on saanut vihdoin täydennystä ja vähän väriä. Ennen sitä tallustettiin ilman mitään päähinettä, koska eihän hiukset saanut mennä huonosti. Nykyään en ulos lähde ilman villaturilasta, vaikka olisi nollakeli ja aurinko paistaisi.
Löysin vihdoin itselleni kauan toivotut toppahansikkaat ja vielä kohtuu hinnalla. Katselin jo netistä jotain merkki yksilöitä ja hinnat olivat myös sen mukaiset. Nuo onneksi ajavat asiansa oikein hyvin!

IMG_1078-2

Kaikki kolmet kengät Skopunkten

Aina kun Skopunkteniin pääsen, niin lähden sieltä kolmen kenkä parin kanssa pois. Molemmat nilkkurit löysin alennuksesta, eikä sandaaleilla ollut paljoa hintaa, joten kolmen kopla lähti viidelläkympillä mukaan. Nuo maiharit ovat vielä aitoa nahkaa ja sisällä on karvavuori ja alkuperäis hinta niillä oli lähemmäksi sataa euroa. Joten hyvä diili ainakin mun mielestä!

IMG_1094-2

Kirjat Kon Mari - Tunne lukkosi - Harry Potter kumppani faktaa fiktiota ja kansantaruja (kirpparilta kaikki)

Kaunokirjallisuus on saanut väistyä tieltä, sillä olen tehnyt löytöjä vähän eri aihepiiristä. Tällä hetkellä olen lukemassa tuota Kon Mari kirjaa ja siitä inspiroituneena olen karsinut meidän kämpästä jo tavaraa kirpparille, vaikka en vielä edes puoli välissä kirjaa ole. Pitää yrittää suostutella poikaystävä lukemaan ton kanssa. Hän niitä vinkkejä kaipaisi myös... :D

No comments:

Post a Comment