January 31, 2019

PUHELIMEN PERÄLTÄ - TAMMIKUU

Puhelimen perältä - tammikuu-003

1. Niin kaunista! Yksi päivä töihin kävellessä taivaalta satoi jättimäisiä lumihiutaleita ja perille päästessä muistutin lähinnä lumiukkoa, mikä ei sinänsä haitannut yhtään, kun ulkona näytti tuolta.

2. Ah, meidän minikylpyläreissu keskellä arkea oli kyllä ihan paras idea! Noin kuukauden päästä toivottavasti päästään uudestaan rentoutumaan, mutta tällä kertaa vähän erilaisiin maisemiin. Näillä näkymin mun työt eivät lopukaan vielä helmikuun jälkeen, joten silloin tällöin pieni stressin lievitys reissu tulee tarpeeseen.

3. Kerkisin kuolata tuota Michael Korsin laukkua vaikka kuinka kauan, ennen kun bongasin sen puoleen hintaan ja sain juuri viimeisen kappaleen itselleni. Harmikseni tuohon laukkuun ei mahtunut mun lompakko, enkä muutenkaan ollut laukun ulkonäköön 100% tyytyväinen, joten päätin laittaa sen palautukseen. Mun aiempien MK laukkujen kohdalle ei edes mieleen tullut lähettää niitä takaisin, joten ajattelin, että jos mun pitää oikein pohtia haluanko pitää laukun vai en, niin silloin se ei ole se oikea. Enkä ole muuten katunut päätöstä kertaakaan!
Ps. Mun avopuolison eleestä näkee jo kuinka innoissaan hän oli mun uudesta laukku-ehdokkaasta :D

4. Mun meikkaus innostus on taas lähtenyt nousuun ja tämä Urban Decayn luomiväripaletti on yksi syy siihen. Ostin ton itselleni joululahjaksi alennuksesta ja siitä lähtien se on ollut kovassa käytössä. Mun meikkaustaitoja pitäisi vielä vähän hioa, että uskaltaisin käyttää myös noita tummempia sävyjä.

Puhelimen perältä - tammikuu-007

1-4 Vihdoin miekin pääsin ihastelemaan Botanian ihmeitä! Vaikka koko ikäni olen Joensuussa asunut, niin silti en kertaakaan ole tuolla käynyt. Tuolta löytyi satoja erilaisia kasveja kasvihuoneissa ja myös joitain eläimiä kuten kuvassa näkyvä kakadu Juuso ja kämmenen kokoisia perhosia. En ole koskaan ollut mikään perhosten ystävä, tai minkään muunkaan hyönteisten, joten itse kiersin ne kauempaa ihan suosiolla. Tuonne oli myös avattu talvipuutarha, mutta ulkona oli lähemmäksi 30 astetta pakkasta, joten meidän osalta noin kymmenen minuutin kiertely ulkona riitti vallan mainiosti. Otettiin tuolla vielä vähän lämmintä juotavaa ja syötävää tropiikin keskellä ennen kun lähdettiin kotia päin.

Puhelimen perältä - tammikuu-008

1. Mun rakas karvaturilas! <3 Ikävä on jokapäiväisiä happihyppelyitä tämän herran kanssa, kun muutin kotoa pois ja Kentsu jäi asumaan mun äidin luokse. Onneksi asutaan sen verran lähellä, niin voin käydä kyläilemässä aina silloin kun vaan on aikaa.

2. Oon ruvennut treenaamaan kotoa käsin kahdesti viikossa vuorotellen ala- ja yläkroppaa. Tuloksia näkyy jo nyt ainakin mun jaloissa, jotka eivät ole enää täysin tikut niinkuin ennen. Olen muutenkin aina ollut luonnostaan hoikka, joten en pistäisi pahitteeksi, jos muutama kilo tulisi painoa lisää lihasta kasvattamalla. Muutenkin haluan pitää hyvää kuntoa yllä ja olen huomannut myös liikunnalla olevan positiivista vaikutusta mun vatsan toimintaan.

3. Ufo-Sari kampaajan penkissä mikäs muukaan kun Harry Potter -kirja kädessä. Oon vieläkin jumissa Kuoleman Varjelukset kirjassa, kun ei vaan ole ikinä ylimääräistä aikaa lukea. Tekisi mieli lähteä jonnekin rantalomalle ihan vaan sen takia, että saisin lukea kaikessa rauhassa rannalla tai altaan reunalla. Viime rantalomasta onkin jo seitsemän vuotta aikaa...

4. Tervetuloa Pohjois-Karjalaan! Tälläiseltä näytti meidän auto yksi päivä, kun oli vielä 30 asteen pakkaset. Saatiin vähän aikaa pitää autoa tyhjäkäynnillä, jotta vilkut ja lämmitys rupeisi pelaamaan.

No comments:

Post a Comment