February 11, 2019

BLOGIYSTÄVÄKIRJA

IMG_1689-2

Nämä kuvat ovat pyörineet täällä julkaisemattomana jo viikon verran, kun tekstin tuottaminen ei ole lähtenyt rullaamaan. Muita postaus ideoita kyllä löytyy pitkä lista ja muutaman olen jo aloittanut luonnostamaan. Jostain syystä näiden kuvien kaveriksi (ja myös muidenkin pelkkien asukuvien kanssa olen huomannut saman ongelman) en millään meinannut kesksiä mitään kirjoitettavaa. Pidin siis ihan suosiolla tämän postauksen taka-alla, jotta saisin mun kirjoitus inspiraation takaisin. Pieni tauko näytti tekevän tehtävänsä, sillä eilen vihdoin sain kivan idean päähän ja niillä sekunneilla rupesin sitä raapustamaan tänne.
Jotkut varmaan muistaa lapsuudestaan tai myöhemminkin suosituksi nousseet ystäväkirjat, joihin sai itse ja omat kaverit kirjoitella vastauksia kysymyksiin. Omassa lapsuudessa mulla on tälläisiä kirjoja useampi ja aina välitunneilla vaiheltiin niitä kavereiden kanssa, joita sitten kirjoiteltiin. Kyseiset kirjat taitavat vieläkin olla mulla tallessa äitini luona, joten täytyy seuraavalla kyläilykerralla lukaista niitä, nyt kun rupesi ne kiinnostamaan. Tältä näyttää mun tämänhetkiset vastaukset!

Koko nimeni on... Sari Anneli Pirinen.

Minua kutsutaan myös seuraavilla nimillä... Sarppa, Saparo ja Rinsessa.

Olen syntynyt... Kontiolahdella 23. heinäkuuta vuonna 1995.

Horoskooppimerkkini on... leijona!

Lempivärini on... varmaankin vaaleanpunainen.

Pienenä haave ammattini oli... kuulema siivooja.. jep ei tainnut ihan se miusta tulla. :D

Kolme parasta piirrettä minussa ovat... osaan ajatella aina positiivisesti, olen hyvin järjestelmällinen ja olen ikuinen haaveilija.

Lähitulevaisuuden suunnitelmiini kuuluu... ainakin yksi ulkomaanmatka ja haluisin opetella tekemään myös satunnaisia videoita tänne silloin tällöin.

Suosikki kaupunkini on... täytyy varmaan sanoa, että Lontoo, koska en ole niin monessa eri maassa käynyt.

Suosikki biisini on... mun ikuinen kestosuosikki biisi eli Linkin Park - Leave Out All The Rest. Olen myös suunnitellut tatuoivani kyseisen biisin nimen mun reiteen Chesterin muistoksi.

Asukuvat

Suosikkiruokani on... varmaankin niinkin suomalainen kuin karjalanpaisti ja -piirakat.


Suosikki juomani on... ehdottamasti maito! En haluaisi syödä mitään ruokaa ilman maitoa, kun kaikki maistuu paremmalta sen kanssa. Ulkomailta tullessa ensimmäinen ostos lentokentällä onkin maitotölkki, sillä sitä kerkiää tulla jo ikävä oli reissu minkä mittainen tahansa.



Suosikkisarjani on... Outlander, jonka uudet jatkot pyörivät nyt myös telkkarissa! Kestosuosikki sarjana mulla on 24, johon ei vaan koskaan kyllästy. Mieleen on jäänyt myös yksi kauhusarja The Haunting Of The Hillhouse, joka oli todella hyvin tehty ja sai miut pomppimaan kauhusta monessa kohdassa.


Paras näkemäni elokuva... kauhugenrestä ainakin Within! En nykyään oikein katso mitään muita genren leffoja kuin toiminta ja kauhu.

Suosikkikosmetiikkatuotteeni on... varmaankin bio-oil. Kaikista muista kasvovoiteista mulle tulee vaan lisää näppyjä kasvoihin.

Eläimiä joista pidän... kissat, oravat ja siilet. Myös koiratkin ovat ihan suloisia, mutta olen aina hieman varautunut niiden kanssa.

Suosikkisovellus puhelimessani on... Instagram! Sitä tulee käytettyä varmaan eniten kaikista.

Mitä pakkaat mukaan matkalle... toilettilaukun, meikkipussin, tarvittavat elektroniikat ja miljoona eri asua, vaikka reissu ei kestäisi pitkään.

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe... ainakin laulan biisien mukana, jos satun kuuntelemaan jotain ja juttelen/laulan mun kissoille :D

Viimeisin sisustusostoksesi... meikkipöydälle uusi rahi. Mun entinen ei käynyt enää meidän sisustukseen, joten tilasin viime viikolla uuden. Olisin halunnut tilata sen vaaleanpunaisena, mutta avopuoliso ei antanut lupaa siihen, joten ostin sen beigenä...

Hartain toiveeni on... että kaikki mun läheiset saavat elää terveenä ja pitkään... ja myös kolmas kissa meidän perheeseen olisi ihan kiva :))

IMG_1672-2
Jacket Vero Moda - Knit Bikbok - Jeans Bikbok - Beanie Weekday - Beltbag Bershka - Gloves Taru (Sokos) 

No comments:

Post a Comment