October 19, 2017

Updated home inspo

Hei! Olen joskus viime vuonna tehnyt tänne sisutus inspiraatio postauksen ja sen aikaisia settejä katsellessa päätin, että on aika tehdä päivitetty versio. Mun sisustus tyyli on muuttunut jonkun verran vuodessa ja voitte itsekin vertailla sitä tästä. Eniten muutosta on selvästi saanut olohuone ja oon siitä ehkä kaikkein eniten innoissani. Siitä tulee vaan niin nätti ja just mun tyylinen! Tällä kertaa tein vaan nämä kolme huonetta, sillä aika lailla samat jutut ovat vieläkin mun ostoslistalla muissa huoneissa.
229487040
Olohuone

Sohvan haluan olevan vaalea, mutta ei harmaa ja tahdon sen olevan divaanisohva. Sen tulisi myös olevan pehmeä ja hyvä istuttava. Vähän piristystä tuomaan hankkisin kaksi koristetyynyä, jotka ovat mustia ja pörröisiä. Matto mulla on jo ostettuna ja se on juuri samanlainen kun kuvassa. Sohvapöytä löytyy multa kanssa, mutta se on vähän erinäköinen kuin kuvassa oleva. Ostin sen Ikeasta ja spray maalasin sen vaan kullanväriseksi. Sen päälle laitan H&M Homesta ostetun kullanvärisen kynttelikön, jossa on mustat kynttilät. Tv-taso mulla on vielä mietinnässä, sillä jokaisessa tuntuu olevan jotain vikaa. Pelituoliksi haluaisin tuollaisen ruskean ja nahkaisen, jota on helppo siirrellä. Kirjahyllyksi tulee tuo Ikean musta hylly, jonka alapuolelle laitan mun vasta ostetun levysoittimen ja vinylejä. Myös mun kolme kaktusta pääsee sinne koristamaan. Jalkalamppu mulla on jo, mutta saatan ostaa uuden tilalle koska se on vähän rikki. Olen kuolannut yhtä kattolamppua jo pitkään, mutta sillä on hintaa lähemmäksi kaksi tonnia, joten joku toinen kullanvärinen saa kelvata tilalle. Tälläisenä vilukissana mulla on pakko olla huopia lämmittämässä ja niille yllätys taas vaihteeksi kullanvärinen kori jonka vasta ostin. Tunnelmaa luomaan mulla on jo iso lyhty ja sen sisällä koristevalot. Jonkun ison kasvin haluan vielä tuomaan lisää vihreyttä kämppään.

229524347

Keittiö ja ruokailutila

Ruokapöydäksi haluan ehdottomasti valkean ja pyöreän pöydän. Pöydän kaveriksi neljä Jyskin vaaleaa kangas tuolia. Tarvitsen mun antiikki astioille jonkun valkean siron vitriinin, johon mahtuisi kumminkin kaikki tarvittavat. Multa löytyykin leipä-, isot- ja syvät antiikki lautaset, sekä kaksi kappaletta erilaista tee settiä. Aterimeksi haluan ehdottomasti kullanväriset, sillä olen niin kyllästynyt hopean värisiin. Keittiön tekstiileiksi haluan kerätä mustia ja patalaput, sekä keittiöpyyhkeet multa jo löytyykin. Mun tuleville yrteille olen jo ostanut kolme kultaista ruukkua valmiiksi. Olen tottunut siihen, että keittiössä on seinäkello, joten pakko itsekin sitten ostaa sellainen. Kattolampuksi haluan juuri tuollaisen mustan. Moccamaster on aika pakollinen olla, sillä ilman aamukahvia mun päivä ei vaan lähde käyntiin. Iskä vähän lupaili ostaa mulle sen sitten tuparilahjaksi. Olen ruvennut keräilemään muumimukia ja mulla on niitä jo kolme, mutta lisää vaan tarvitsisin. Viini-, skumppa jne. laseja haluaisin ihan Iittala sarjaa. Keittiövälineiksi haluan puisia ja mustia. Tykkään syödä hedelmiä päivittäin, joten tuollainen hedelmäkori olisi aika kätevä. Tauluja haluan kaksi kappaletta Deseniosta, jotka ovat valko- ja punaviini aiheisia. 
229681801
Makuuhuone

Iso jenkkisänky mulla jo onkin, sekä siihen Ikeasta ostettu sängynpääty. Yöpöydät ovat myös Ikeasta ja kirpparilta löysin maailman ihanimmat pöytävalaisimet.Vielä tuollaisen vaalean penkin haluaisin sängyn jalkopäähän koristamaan. Peiliksi haluaisin mahdollisemman ison ja näyttävän kullanvärisen antiikki peilin. Feikki lampaantalja mulla jo on, mutta se on jo niin kärsineen näköinen, joten saatan joutua uusimaan sen. Kampauspöytä ja mun ihana antiikki jakkara mulla jo on valmiiksi. Kattovalaisimena mulla on kirpparilta löydetty vaalean punaisilla helmillä koristettu kattokruunu. Pari simppeliä taulua haluan vielä Deseniolta sängyn yläpuolelle.

Ai että en malta odottaa, että pääsen sisustamaan oman mielen mukaan! :)

No comments:

Post a Comment