October 31, 2017

October snaps

Julkaisen tämän postauksen hiukan myöhässä, mutta ei anneta sen nyt haitata. Tänä viikonloppuna vietän ensin perjantaina tyttöjen kanssa Halloweenia mun luona ja sunnuntaina tulee sitten lapsukaiset juhlimaan. Kirjoitan niistä muutaman postauksen tänne viikonloppuna, niin pääsen sitten höyryämään joulusta. Mutta nyt lokakuun puhelimen kuvien pariin!

IMG_2737

1. Mun uusin neule! Hyvä ajoitus oli ostaa tuo, kun heti seuraavana päivänä tuli lunta taivaan täydeltä ja ilmat kylmeni huomattavasti. Ei haittaa pakkanen, kun on tuo neule päällä. ;)

Ribbet collage
1. Käytiin maistelemassa poikien kanssa erilaisia oluita. Itse en oikeen tykkää oluen mausta, mutta pari noista oli ihan juotavia.
2. Oon haaveillut levysoitinta jo pitkään ja viimein löysin täydellisen yksilön netistä. Kirpparilta löytyi tuo Led Zeppelinin vinyyli, joka on tällä hetkellä mun ainut. Muutama albumi mulla on jo ostoslistalla, mutta niistä sitten kerron tarkemmin myöhemmin.
3. Kahvittelemassa Robert's Coffeessa.
Ribbet collage4 1. Vietettiin saunailtaa yhtenä tiistaina ja viriteltiin mun Potter trivia pystyyn.
2. Käytiin katsomassa Halloweenin kunniaksi kauhuleffa Happy Death Day. Itseeni ei pelota sellaiset leffat, jossa on vaan joku murhaaja kuten tuossa, mutta hyvä plot twist tuossa ainakin oli! Suosittelen siis katsomaan.
3. Voi sitä riemun määrää, kun heräsin aamulla ja maa oli ihan valkea! Talvi on vihdoin täällä <3

No comments:

Post a Comment