October 04, 2017

Green & fluffy

IMG_9643

Hei! Käytiin viikonloppuna räpsimässä syksyn ensimmäiset asukuvat. Sää ei meitä sallinut, sillä koko päivän tihkutti vettä ja oli muutenkin kylmä. Joka paikka oli ihan jäässä tunnin poseerauksen jälkeen ja vielä on talvi tulossa. Päällä oli tällä kertaa mun uusin (jos kirppari ostoksia ei lasketa) takki tulokas, joka on mun yksi lemppareista. Muut vaatteet ovat jo jonkin aikaa mulla olleet.
Pakko vielä tänne purkautuu mun hius huoleista, joita mulla vielkin on. Ainakin näissä kuvissa nuo näyttää todella vaaleilta. Toki kuvien muokkaus ja valaistus vaikuttavat asiaan, mutta kysyn vielä siellä ruudun toisella puolella olevilta mielipidettä näistä. Onko tämä vaaleampi sävy hyvä vai kävikö ne tummat hiukset mulle paremmin? Ja otanko uudestaan sinettipidennykset vai olenko vain omalla tukalla?

IMG_9683 IMG_9632 IMG_9653 IMG_9667 IMG_9699

Takki Nelly | Pusero Bikbok | Farkut Bikbok | Kengät Boohoo | Laukku Michael Kors | Kello Daniel Wellington

No comments:

Post a Comment