September 30, 2017

September snaps

Hellou! En keksi tähän alkuun enempää sanottavaa, joten pidemmittä puhetta hypätään suoraan syyskuun puhelinkuvien pariin. 
Ribbet collage
1. Ennen tuota kertaa olin viimeksi keilannut joskus amiksen aikaan, enkä mie silloin loistanut taidoillani. Tuo kerta meni ihan hyvin ja yhden kierroksen myö ihan voitettiin! Kyllä miusta vielä mestari keilaaja saadaan.
2. Kaverin kanssa herkuttelemassa uudessa Robert's Coffee kahvilassa,
3. Tein aivan mahtavan kirppari löydön. Tuo Harry Potter ja Viisasten kivi tietovisapeli on ihan huippu ja kerrankin oon oikeesti hyvä jossain pelissä.
Ribbet collage3
1. Ekaa kertaa testaamassa Joensuun Deli Chinan ruokia. Kuusi kautta viisi ravintola, joten ehdottomasti suosittelen tuolla käymään!
2. Täytekuvaselfie.
3. Pitkästä aikaa kaverin kanssa treffeillä. Meillä vierähti varmaan kaksi tuntia tuolla istuessa, pelatessa ja juorutessa.
Ribbet collage4
1. Oon vaa niin tyytyväinen näiden mun hiuksien sävyyn! Jos olette vailla hyvää parturi-kampaajaa Joensuusta, niin suosittelen kurkkaamaan Senni Koskivirran sivuja tästä.
2. Sain mun parhaan kaverin viikonlopuksi Joensuuhun ja pakkohan se oli käydä juoruilemassa kahvilassa. Samalla käytiin ottamassa myös asukuvat (tihkusateessa) pitkästä aikaa.
3. Asukuvia tulossa tosta lookista ensi viikolla! Pikkusen olin jäässä ton kuvaussession jälkeen. Talvea vaan odotellessa... :'D

No comments:

Post a Comment