September 20, 2017

For this autumn

228441703
Hellou! Mulla oli tänään jotenkin inspiroiva fiilis, joten päätin ruveta kasaamaan tämän syksyn ostoslistaa tännekin. Mun tyyli on selkeesti muuttunut hieman "edgymmäksi"... ja kalliimmaksi. Jotenkin vaan silmää miellyttää aina ne hintavammat tuotteet. No ei mahda mitään niihin pitää vaan säästää sitten pidempään, jossa olen todella huono. Mulla on paha tapa haluta kaikki nyt ja heti, enkä malttaisi odottaa yhtään. Mutta joo nyt asiaan!

√ Viininpunainen pipo

Mulla on vain yksi pipo talveksi jota käytän, joten olisi aika ostaa toinenkin. Haluaisin tällä kertaa jonkun muun kun mustan tai valkean, mutta silti aika neutraalin, joten tuo viininpunainen olisi aika täydellinen.

√ Gucci Dionysus GG Supreme olkalaukku

Rakastun tohon laukkuun päivä päivältä vaan enemmän! Oon yrittänyt etsiä jotain toista kivaa vähän havelmpaa yksilöä, mutta mikään ei vaan vedä vertoja tuolle. Itken oikeesti onnesta sinä päivänä, kun kotiutan itselleni tuon. En malta odottaa!

√ Céline aurinkolasit

Ton merkin aurinkolasit ovat vaan niin kauniita. Ainut huono juttu vaan, että noihin ei varmaan saa vahvuuksia ja kumminkin ovat aika hintavat. Pitää vielä tuumailla noiden hankkimista.

√ Keltainen nahkatakki

Omistan vaan yhden nahkatakin ja se on musta. Jotenkin oon ihan hurahtanut tohon keltaiseen väriin, vaikka ennen inhosin sitä. Nyt syksyksi tuo olisi niin täydellinen!

√ Uutta väriä hiuksiin

Olen viimeksi uuden vuoden aikaan värjännyt hiukset eli melkein vuosi sitten. Jospa minun hiuskriisi menisi pois sitten edes joksikin ajaksi, kun saan vähän uudistusta näihin. Tarkoitus olisi lopettaa kokonaan sinettijen käyttö ja pärjätä omilla hiuksilla, mutta mulla on niitä pitkiä kutreja jo nyt ikävä...

√ Tummanvihreä karvatakki

Löysin jo itseasiassa täydellisen karvaturilaan ja se onkin vilahtanut täällä blogin puolella. Aivan täydellinen takki syksylle ja talvelle!

√ Daniel Wellington Classic Petite Ashfield tai Melrose rannekello

Mulla on ollut tuo mun DW kello jo parisen vuotta ja en voisi tyytyväisempi olla. Tykkään siitä ihan sikana ja se on vieläkin hengissä, vaikka melkein joka päivä sitä käytän. Kumminkin haluaisin vähän vaihtelua kelloon ja ihastuin palavasti tohon uuteen malliin.

√ Gucci GG Marmont kortti kotelo

Katsoin ihan hyvikseen Guccin sivuilta, että kuinka paljon tollaiset maksaisi ja yllätyin positiivisesti hinnasta. Luulin ton maksavan lähemmäksi viisi sataa, mutta toisin kävi ja ihan hyvä vain. Taidan tietää mitä ostan tänä vuonna itselleni joululahjaksi ;)

√ Aamutossut

Olen jo pitkään etsinyt söpöjä aamutossuja, mutta en ole löytänyt niitä mistään. Kotona on aina niin kylmät lattiat, että on pakko pitää villasukkia ja silti viima käy jalkoihin, buu.

√ Lahkeista revityt farkut

Mulla on oikeastaan vaan kahdet farkut joita käytän ja olisi toki kiva saada vähän vaihtelua niihin.

√ Bronx korkeapohjaiset kengät

En tiedä mikä noissa kengissä niin viehättää, mutta mie ainakin oon ihan rakastunut noihin. Harmi vain, että ne ovat tällä hetkellä loppuunmyyty.

√ Canonin järkkäriin uusi objekti

Mun kuvaus into on vaan noussut ja olenkin harkinnut lähteä opiskelemaan medianomiksi. Mulla on pelkästään tohon kameraan se objekti mikä tuli mukana ja haluisin nyt vähän paremman. Ne vaan maksavat aivan sikana...

√ Essie kynsilakkoja 

Nämä ovat vaan maailman parhaita kynsilakkoja!

√ Expecto Patronum tatuointi

Mun on pitänyt hommata tämä jo heti Lontoon reissun jälkeen, mutta aina se on vaan jäänyt. Jospa tänä syksynä saisin tämän iholleni ikuistettuun.

No comments:

Post a Comment