October 06, 2016

Bucket list for winter 16/17

PicMonkey Collage3

Selailin tänään mun vanhoja muistitikkuja ja totesin, että en ole kovinkaan aktiivinen kuvaaja talvisin. Mitään kivoja maisema kuvia en löytänyt yhtään mun koneelta ja ainoat kuvat ulkoa olen tainnut ottaa jouluaattona... No jospa tänä vuonna se kamera pysyisi paremmin mun mukana. Olen nimittäin tehnyt "to do" listan tulevalle talvelle ja tästä tulikin odotettua pidempi. Luulisi nyt ainakin tekemistä riittävän. Listan käyn läpi sitten keväällä, kun on aika uusille hieman kesäisemmille tehtäville. Mun tämän talven tehtävät näyttää tältä! (Saatan päivittää listaan uusia tehtäviä, mikäli jotain tulee mieleen vielä)

TÄNÄ TALVENA:

♡ Käyn pulkkamäessä

♡ Käyn luistelemassa

♡ Poltan paljon tuoksukynttilöitä

♡ Teen laskettelu reissun pohjoiseen

♡ Treffailen kavereita kuuman juoman kera

♡ Ostan sukset ja käyn hiihtämässä pitkästä aikaa

♡ Lähden äkkilähdöllä jonnekin lämpimään

♡ Paistan makkaraa nuotiolla ja juon kuumaa kaakaota

♡ Teen retken Utransaareen

♡ Otan paljon talvisia kuvia

♡ Käyn ekaa kertaa pilkillä

♡ Teen ensimmäistä kertaa rocky roadia

♡ Katson jokavuotisen Victoria's Secret muotinäytöksen

♡ Saunon extra paljon ja vilvoittelen lumihangessa

♡ Bongailen taivaalta revontulia ja tähtiä

♡ Leikin lumisotaa

♡ Rakennan lumiukon

♡ Valmistan kurpitsa ja vaniljasiirappia

^ Joista teen pumpkin spice lattea

♡ Vietän kotoisia koti-iltoja hyvän sarjan tai leffan parissa

♡ Juon överi paljon glögiä piparien kera

♡ Rakennan piparkakkutalon

♡ Järjestän jokavuotisen Halloween juhlat meillä tyttöjen kesken

♡ Käyn laittamassa hiukset talvikuntoon

♡ Teen paljon kosteuttavia hoitoja niin jaloille kuin kasvoille

♡ Nautin talvesta, vaikka inhoan yli kaiken kylmää!

PicMonkey Collage2

No comments:

Post a Comment