October 14, 2016

Autumn so far

Heipä hei! Ajattelin pitkästä aikaa jakaa tänne mun ruuasta arjesta puhelimella otettuja kuvia. Harvemmin mulla tulee kuljetettuun järkkäriä mukana, joten puhelimen kamera saa hoitaa sen homman. Voisin tosin tulevaisuudessa ottaa muutakin kun ruokakuvia, näin pienenä muistutuksena itselleni. Mutta nyt asiaan.
PicMonkey Collage
1. Tehtiin poikien kanssa isompi satsi sushia ja samalla syödessä katsottiin leffaa.
2. Täytekuvaselfie
3. Oi vitsi kun nyt tekis mieli tota Coffee Housen viineriä. Oli muuten ihan älyttömän hyvää, eikä tosta valkosuklaa kahvistakaan ole moittimista.
PicMonkey Collage2
1. Tälläsieltä näytti yksi mun aamuista. Oikeestaan melkein jokainen aamu joku noista mun karvakasoista kömpii mun viereen kaveriksi.
2. Perjantain kunniaksi vähän pina coladaa ja new girl maratonia.
3. Kaveri tuli käymään Kuopiosta, niin treffattiin shoppailun, kahvittelun ja lounastelun merkeissä.
PicMonkey Collage3
1. Lounaalla Barplayssä.
2. Minä ja mun Kentsu <3
3. Taas vaihteeksi sushi herkuttelua. Tosta on tainnut tulla jo mun lemppari ruoka.
PicMonkey Collage4
1. Illallista Rossossa. En oo muuten koskaan syönyt mitään muuta annosta kun tota. Vois ehkä joskus koittaa jotain toistakin ruokaa.
2. Täytekuvaselfie
3. Illallisen jälkeen käytiin vielä katsomassa Deepwater Horizon. Mun päällimmäinen syy nähdä toi leffa oli koska Dylan O'brien näyttelee siinä. Osaa se vaan aina olla yhtä hurmaava!
PicMonkey Collage6
1. Kokosin yksi aamu ton näköisen aamupalapöydän. Lisää tosta on luvassa sitten erillisessä postauksessa.
2. Jos vain olisi laillista ottaa luonnosta lemmikiksi oravan, niin mulla olisi varmaan kymmenen niitä. Käytiin yksi päivä syöttää noita söpöliinejä hautausmaalla.
3. Kalamarkkinoilla tuli kierreltyä yksi päivä. Mukaan lähti kanssa muutama metrilaku, vaikka en karkista kovinkaan paljoa tykkää. Ne lakut tosin meni mulle kaupaksi jo muutamassa päivässä.

No comments:

Post a Comment