September 21, 2015

From my phone

Ennen kun rupeen tänne esittelemään tässä postauksessa mainitun tilauksen sisältöä, niin jaan tänne hiukan mun puhelinkuva saldoa!

PicMonkey Collage
Täytekuvaselfie / Jos oot pidemmän aikaa seurannut mun blogia niin tiedät varmaan mun paheen videopeleihin. Tossa mun uusin tulokas kokoelmaan Max Payne 3! Pidemmän aikaan jo mietin ton kohdalla, että ostanko ja mun onneksi huomasin ton Anttilassa maksavan vain 10 euroa, joten pakkohan se oli saada. / Tän vuotista Joenyötä ei vietettykään baarissa... Jos yhdellä käymistä ei siis lasketa, mut ilta menikin pizzan ja White Collarin parissa. Ihan hyvä välillä näin. / Rankan shoppailureissun jälkeinen tankkaus. Noi donitsit ovat vaan jotain niin parasta!
PicMonkey Collage2
Toi kissa se aina läähäytyy muhun ihan kiinni missä nyt ikinä oonkaan. Yksi päivä se meinas kiivetä mun lahjetta pitkin, mut nappasin sen sit syliin ja siinä se olis ollu vaikka kuinka pitkään. / Tota ihmesientä on mainostettu ihan joka puolella ja kaikki sitä ovat kehuneet, joten tässä yksi päivä päätin repästä ja ostaa ton. Ei tota turhaan olla kehuttu, mut hinta on silti kyllä liian kallis. / Herkutteluu kaverin kanssa Houkutuksessa. Mun kanta paikka coffarissa sattui vesivahinko, joten se on nyt suljettuna... Noh vaihtelu virkistää! / Tein kirpparilta ihan huippu löydön nimettäin Fifty Shades Of Grey bilepelin! Toi peli on siis K18 ja siinä on 300 vaniljakysymyskorttii ja ne kaikki kysymykset liittyy jollain tavalla tohon kirjasarjaan esim. "Kuka lainaisi ensimmäisenä Fifty Shades- kirjoja seurustelukumppanilleen antaakseen tälle hyviä vinkkejä?", "Kuka jättäisi todennäköisemmin kumppaninsa, jos Christian Grey pyytäisi häntä treffeille?", "Kuka nauttisi eniten sessiosta Christian Grey leikkihuoneessa?" jne. Tota on muuten ihan huippu pelata juomapelinä "kuka todennäköisemmin" tyylillä, jossa kaikki osoittaa yhtä pelaajaa ja eniten osoituksia saanut joutuu juomaan! :D
PicMonkey Collage3
Olin tässä viime viikonlopun yksin kotona noitten kaikkien mun ötököiden kanssa. Jee. / Mun onneksi löysin vielä omaa kokoa aivan täydellisen syystakin Vero Modasta. Hintakin oli vain 45 euroa. Hame löyty Bikbokista ja hinta oli noin 30 euroa. Tosta kuvasta ei vain oikeen näy kunnolla toi hame mut se on semmoista tosi jämäkkää kangasta ja takana tossa menee vetoketju, niin toi menee tosi ihonmyötäisesti. / Tossa laatikossa ne mun rakkaudet saapuivat kotiin. Kuva hiukan vääristää ton laatikon todellista kokoa. Livenä toi laatikko oli siis lähimmäksi metrin pituinen... / Söpöiltiin Kentsun kanssa, kun vihdoin saatiin kahdenkeskeistä aikaa. :)

Joo tossa oli throwbackinä vähän mun kuulumisia. Mutta siis mulla alkaa tällä viikolla autokoulun viimeinen vaihe ja oon tässä yli vuoden ajellut pelkästään automaattivaihteisella autolla, joten pikkuisen ahdistaa keskiviikkona hypätä manuaalisen auton rattiin. Meinaan kun en muista enää edes miten se auto käynnistetään... Mut toivottavasti mun ajotaito palautuu nopeesti mieleen kerta sen kortinkin oon joskus onnistunut saamaan! :D

No comments:

Post a Comment