September 03, 2015

Daydreaming

175395515
Tuttuun tapaan kokosin taas mun tämän hetkiset must have- jutut. Tällä kertaa hankintoja löytyy vähän mistä kategoriasta sattuu:

1. Ulkomaan matka. Oon tässä ollut nyt pari vuotta jo Suomessa, eikä tästä kesästä ole paljoa kehumista (talviturkki vieläkin heittämättä ja rannalla kävin tasan nolla kertaa...). Joten ollaan tässä tyttöjen kanssa mietitty varata lokakuun alkuun matkat jonnekkin lämpimään.  
2. Playstation 4. Tartteeko tätä edes perustella? Uusimpia pelejä ei enää valmisteta kolmoselle ja muutamat jo julkastut pelit houkuttavat ja pahasti mua pelaamat.
3. Nike kengät. Varsinkin noi oikean puolimmaiset kengät olivat rakkautta ensisilmäyksellä. Harmi vain, että sain noita ensin etsiä ympäri nettii ja kun ne vihdoin löysin, niin ei ollut enäää mun kokoa. Tää on just tätä mun tuuria...
4. Ugg Australia kengät. Mun on ollut tarkoitus ostaa noi jo monena talvena, mut ne on vaan aina jääneet ostamatta. Jospa saisin tänä vuonna aikaiseksi hankittua ne.
5. Beats kuulokkeet. Nämäkin ovat näkyneet jo pitkään mun ostoslistalla, mutta koskaan en ole saanut vaan aikaiseksi ostettua näitä. Ehkä viimestään hankin nää kun entiset halppis nappikuulokkeet menevät rikki.
6. Uusi puhelin. En yksinkertaisesti tajua niitä ihmisiä, jotka onnistuvat särkemään monta puhelinta vuodessa. Itselläni on ollut toi sama luuri jo neljä vuotta, eikä siinä ole vieläkään mitään suurempaa vikaa. Kumminkin uusi iPhone jo houkuttaisi, vaikka ei tässä mitän hengen hätää vielä ole tän nykyisen kanssa.
7. Michael Kors lompakko. En keksi tälle mitään ei-pinnallista syytä miksi haluan tämän. No toihan on ihan törkeen nätti, siinä on myös puhelintasku, joten se menisi myös baarilaukkunakin ja mun nykyinen lompakko on feikki MK niin haluan aidon. Eiköhän tossa ole jo tarpeeksi syytä ostaa toi :)
8. Minions pehmolelu. Oon kiertänyt joka ikisin kaupan leluhyllyt läpi, mutta noita ei vaaan myydä missään! Epätoivo alkaa jo tässä iskemään...
9. Daniel Wellington rannekello. En ole kylläkään mikään kelloihminen, mutta ton kohdalla voisin tehdä poikkeuksen ja opetella olemaan :D
10. Jenkkisänky. Mulla on ollut tää sama sänky jo ties miten kauan ja tästä jouset alkaa jo tulla läpi. Joten olis jo aika ostaa kerralla uusi ja isompi.
11. Michael Kors Hamilton laukku. Mulla on jo yksi MK laukku (jet set travel), mutta se on vähän turhan iso mulle. Ja isoissa laukuissa mua häiritsee se kun sinne tulee sitten hamstrattuun kaikkea turhaa ja ärsyttää kuljettaa kaupungilla semmoista kymmenen kiloa painavaa sotanorsuu ja kaiken lisäksi se on vielä niin leveä, että jyrään siinä samalla mun vieressä olevat ihmiset... 

No comments:

Post a Comment