November 06, 2018

October through phone

October through phone-006

1. Tästä alkoi retki lintutornille tyttöjen kanssa. Onneksi käytiin tuolla vielä ruska-aikana!

2. Patikoinnin jälkeinen herkuttelu hetki. Tosin jaksoin syödä vain yhden vohvelin, kun makean kiintiö jo täyttyi. Meinasin ostaa myös meillekin vohveliraudan, mutta sille tuskin tulisi paljoa käyttöä, kun kumpikaan meistä ei ole mikään herkkusuu...

3. Tänä vuonna oli kyllä poikkeuksellisen nätti ruska! Harmi vain, että se värien kirjo kestää niin vähäsen aikaa.

4. Tämä pikkuinen kaveri <3 Toinen on niin iloinen lenkillä viileillä säillä, kun ei tarvitse pelätä uutta lämpöhalvausta.

October through phone-007

1. Halloweeniä juhlimassa äidin luona. Koko perhe oli pitkästä aikaa koossa, niin päivä hujahti todella nopeasti ja kotona oltiin vasta myöhään illalla.

2. Kaiversin ensimmäistä kertaa ikinä kurpitsan ja onnistuin mielestäni oikein hyvin. Luulin tuota puuha paljon vaikeammaksi, mutta se sujuikin oikein sukkelasti.

3. Kurpitsan itse sisuksista tein kurpitsapiirakan, josta tuli kertaheitolla mun lemppari leivonnainen. Ohje piirakkaan löytyy täältä.

4. Tämän kissan nukkuma-asennot ovat kyllä ihan omaa luokkaansa... :D

October through phone-008

1. Pitkästä aikaa sushia! Mun avopuoliso ei tykkää yhtään sushista, joten se on jäänyt mun ruokavaliosta kokonaan pois. Onneksi Joensuuhun tuli uusi ja ainoa sushi-ravintola, mikäli mieli tekee syödä niitä. Silti mun mielestä itse tehty sushi on maailman parasta.

2. Vihdoin saatiin meidän makkariin taulut seinälle. Huoneesta tuli heti paljon kodikkaampi ja vähemmän valkoinen. Nuo koristetyynyt tosin menevät vielä vaihtoon ja tilalle ajattelin ostaa jotain värikkäämpiä.

3. Taitaa viimeksi ylä-asteella mulla ollut virkkuukoukku kädessä. Päätin tehdä Kentsulle joululahjaksi villasukat, mutta mun virkkaustaidot ovat hyvin ruosteessa. Saa nähdä kehtaanko niitä lahjapakettiin asti kääriä... :D

4. Kaverin kanssa töiden jälkeinen herkuttelu hetki. Ei vetänyt vertoja porkkanapiirakka mun tekemälle kurpitsapiirakalle. ;)

No comments:

Post a Comment