February 07, 2018

3D microblading

IMG_0503-2

En ole tainnut mainita täällä ollenkaan, että olen käynyt ottamassa kulmakarvoihini 3D microbladingin, enkä voisi olla näihin tyytyväisempi! Nyt nää näyttää niin kivan luonnollisilta, johon olen aina pyrkinytkin. Pystyn ihan huoletta tallustella ihmisten ilmoilla ilman ylimääräistä pakkelia naamassa. Mulla on luonnostaan melko harvat ja eri pari kulmakarvat, jotka tarvitsivat meikkiä näyttääkseen hyvältä. Itse kun en ole mikään maailman parhain meikkaaja, niin näiden laitossa saattoi huonoimpina päivinä mennä valehtelematta se puoli tuntia. Tykkään, että meikki näyttää mahdollisemman luonnolliselta, mutta kulmakarvoista en koskaan saanut tehtyyn täydellisiä. Eipähän ole enää sitä ongelmaa. Muutenkin tykkään hengailla ennemmin ilman meikkiä ja haluan, että iho pystyy hengittämään ilman sitä meikkikerrosta kasvoissa.
Ensimmäinen toimenpide sattui mua ainakin paljon enemmän kun odotin, mutta kyllä sen kivun kesti, kun vaan ajatteli tulevaa lopputulosta. Vahvistuskerta oli myös kivulias, mutta ei kestänyt niin pitkään kuin ensimmäinen kerta. Nyt saan huoletta olla ainakin vuoden, jonka jälkeen ajattelin käydä vahvistuttamassa näitä, mikäli on vaan tarve.
Jos heräsi jotain lisäkysymyksiä toimenpiteestä jne. niin vastailen niihin mielelläni kommenteissa :)

Ps. Kuvissa kulmakarvoissa ei ole mitään meikkiä. Oon niin rakastunut näihin! <3

IMG_0633-2 3D microblading

No comments:

Post a Comment