May 12, 2017

For this summer

Hola! Ajattelin kirjoitella tänne juttuja mitkä miellyttää mun silmää tänä kesänä, mikäli se nyt edes tulee. Noista näkeekin jo, että kukkakuosi, printit ja niitit/soljet ovat tämän kesän juttu ja suurin osa noista tuotteista on päätynyt jo tilaukseen, heh upsista. Mun shoppailu himo kasvaa aina vuodenaikojen vaihteessa, kun joka vuosi tulee aina jotain uusia kivoja tuotteita, mitkä munkin on pakko saada. Näitä on nyt aika pitkä lista käydä läpi joten eikun vaan aloitetaan!

221409168

√ Mustat nahkasandaalit

En olisi uskonut vielä viime kesänä tykkääväni tuollaisista sandaaleista, mutta mun mielestä nuo olisi tosi kivat nyt kesäksi. Menisi niin hyvin jonkin mekon kanssa tuomaan vähän sellaista ns. "edgy" tyyliä.

√ Pinkit espardillot

Nämä ovat vaan niin söpöt, että oli pakko ostaa tollaset. Tosin ihan nuo ei lähtenyt tilaukseen vaan pinkit jossa lukee "grl pwr". Oon ruvennut lovettamaan kaikkia feministisiä tuotteita :´D

√ Mustat nahkanilkkurit

Maailman hienoimmat ja mukavimmat kengät jalassa! En malta odottaa, että pääsen käyttämään noita kesällä.

√ Gucci Dionysus GG supreme olkalaukku

Hehe tää on ehkä vielä liian kallis mun kuukausituloihin katsottuna. Vielä joku päivä mie ostan ton itselleni!

√ Ted Baker kolikko/kortti lompakko

Mie harvemmin maksan käteisellä, eikä lompakko aina mahdu kaikkiin laukkuihin mukaan, joten kortit ovat sitten laukun pohjalla. Tossa olisi vielä vetoketjutasku johon saisi laitettuun myös käteistä halutessa.

√ Kukallisia shortsihaalareita

Mie oon niin mekko tyttö, mutta silti huolettomampi olo mulla on mekoilta näyttävien jumpsuittien kanssa. Shortsihameita mulla on jo iso läjä, mutta haalareita vai yksi, joten oli aika tehdä siihen muutos.

√ GoPro Hero5

Tämän oon perustellut jo monta kertaa tänne, joten olen nyt vaan ihan hiljaa.

√ Ray-Ban round metal aurinkolasit mustana

Oon katsellut just tuota mallia jo pitkään ja ne näyttäisi niin hyvältä jokaisen asun kanssa. Ainut huono puoli vaan, että noihin ei varmaan saisi tehoja, joten puolisokeana joutuisin kulkemaan.

√ Keltaiset kukka bikinit

Mulla on tapana joka kesä ostaa uudet bikinit ja tällä kertaa haluan keltaiset kukalliset.

√ Printti paitoja

Varsinkin kaikki Disneyn hahmot ja feministiset tekstit ovat mun mieleen.

√ Essien kynsilakkoja

Tuo oranssi ja luumunpunainen mun on pakko ostaa itselleni. Niin ihanan kesäiset sävyt!

√ Urban Decay Naked3 lumivärisetti

Tuossa setissä on just vaaleanpunaisia ja ruusukullan sävyjä, joita oon metsästänyt halppis kosmetiikka merkeiltä tuloksetta.

√ Kukallinen farkkutakki

Ah, tuo takki oli rakkautta ensisilmäyksellä! Harkinnassa on vielä nahkatakki saman tyyppisillä printeillä, sillä tosta farkku versiosta tuli kertaheitolla mun lemppari takki kesäksi.

√ Nike juomapullo

Entinen on niin aikansa elänyt, joten olisi aika jo uudelle.

√ Nike joogamatto

Ennen ja jälkeen treenin olisi paljon helpompi venytellä ihan joogamatolla, kuin taljalla xD

No comments:

Post a Comment