March 15, 2017

Something new

IMG_7995

Lupailin jo täällä, että esittelen mun Helsingin ostokset ja tässä nää nyt ovat! En ostellut kovinkaan paljoa tällä reissulla, sillä nuo tulivat maksamaan jo ihan tarpeeksi. Muutama kiva juttu tarttui mukaan ja parhain ostos taisi olla noi alla olevat Timbut. Niin täydelliset kengät!

IMG_8009 IMG_8012

Näitä kenkiä oon kuolannut jo ties kuinka pitkään. Löysin nämä Stadiumista vain 150 eurolla niin pakkohan ne oli ostaa. Ei näitä ole muuten turhaan hehkutettu. Jalat pysyy lämpimänä kovallakin pakkasella ja vettä ei pääse kengän sisään, vaikka lätäköissä kävelisi. Ainut miinus vaan noiden liukkaista pohjista. Mun puolesta noissa saisi olla vaikka nastat pohjissa, niin vähemmän kaatuilisin talvisin.

IMG_7998

Mie oon aina ollut alusvaateaddikti ja Victoria's Secretin alusvaateosasto on mulle kuin taivas! Jo pelkästään ton söpön kassin takia voisin ostaa sieltä jotain. Tällä kertaa mukaan lähti kolmet alushousut, kun ei se Helsingin VS valikoima ole kovinkaan iso. Ainakin verrattuna Lontoon liikkeeseen...

IMG_8001

Mun karvaturri kokoelma vaan kasvaa ja nyt löysin ton söpöläisen Gina Tricotista noin 30 eurolla. Tota ei pysty ainakaan vielä käyttää ihan takkina, niin oon pitänyt tota vaan takin alla. Eiköhän toi keväämpänä mene sitten ihan takkina.

IMG_8017

Oon nähnyt näitä Lushin kylpypalloja Instassa ja vähän kaikkialla, joten päätin itse ottaa kans nämä testaukseen. Mukaan lähti nuo kolme palloa eli Dreamtime, Rose Jam Bubbleroom ja Razzle Dazzie. En ole vielä kerinnyt kokeilee noita, enkä tiedä että raaskinko edes. Noiden tuoksu on jo niin ihana ja vaikka säilytän noita kuvassa näkyvissä pusseissa vaatekaapissa, niin koko kaappi silti tuoksuu ihan ruusuilta.

No comments:

Post a Comment