September 14, 2016

Wanted for autumn

207578382

Vielä kesällä mun ostoslista ammotti tyhjää, mut nyt tilanne on jo ihan toinen.... Muutamat jo tutuksi tulleet unelmat ovat vieläkin listalla ja uusia tulokkaita löytyy ihan kiitettävästi. En tiedä huomaako että mistä tv-sarjasta oon saanut vaikutteita pukeutumiseen. Vinkkinä että oon tehnyt siihen sarjaan liittyen postauksen lähiaikoina. Anyways nyt itse asiaan. :)

1. Valkoinen pipo - Omistan pelkästään harmaita pipoja ja olen neuroottinen väreistä mitä puen päälle, joten valkea olisi aika hyvä valinta mun pipo kokoelmaan.

2. Apple iPad - Tämä tulis tarpeeseen, kun soitan pianoa ja joudun katsomaan netistä nuotit. Soittaminen on vain aika hankalaa läppäristä katsoa, kun joutuu siirrellä kalusteita ympäriinsä ja läppäriä pitää sivulla pöydällä.

3. GoPro Hero 4 - Tämä olisi niin siisti ulkomaille ottaa aina mukaan ja kuvailla pieniä pätkiä reissusta.

4. Mirror Chrome puuteri - Näitä lähti tänään jo tilaukseen, mutta ajattelin silti lisätä nämä listalle. Postausta tulee varmastikin näistä mikäli paketti tulee perille asti ja jos nuo oikeesti toimii.

5. Beige huopahattu - En tiedä että tulisiko itsellä tollasta koskaan käytettyyn, mutta kivalta toi näyttäisi syysasujen kanssa.

6. Adidas legginsit - Mun vasta ostetut legginsit alkaa jo nukkaantua kovan käytön vuoksi, joten toiset yksilöt tulisi enemmän kun tarpeeseen.

7. Valkoinen aamutakki - Mun oma pinkki aamutakki on jo aikansa elänyt ja kulunut jokapäiväisessä käytössä.

8. Ylipolvensaappaat - Mun piti ostaa nämä jo viime vuonna, mutta rupesin sit enpimään niiden kanssa ja ne jäi ostamatta. Jospa tänä vuonna kävisi toisin.

9. Pinkit aurinkolasit - Aurinkolaseja ei voi koskaan olla liikaa ja mun kokoelmasta puuttuu pinkeillä linsseillä olevat kaunokaiset.

10. Harmaa takki - Metsästin jo viime vuonna täydellistä yksilöä tuloksetta ja sama homma jatkuu myös tänä vuonna.

11. Puma fur slippers - En ole varmaan koskaan nähnyt noin söpöjä kenkiä! Noin on niin fancyt että mun on pakko saada noi! Harmi vaan että nuo tahtoo olla loppuunmyyty joka paikasta...

12. Michael Kors lompakko - Uusi lompakko on ollut mulla listalla ties kuinka kauan. Merkki ja malli vain vaihtuu, mutta väri pinkki pysyy samana.

13. Musta nahkahame - Tykkään käyttää mekkoja myös syksyllä/talvella ja nahkahame olisi ihan täydellinen kylmillä säällä paksujen sukkahousujen kera.

14. Pinkki karvalaukku - Mulla on jo pidemmän aikaa ollut hakusessa jokin pieni merkkilaukku. Väri pitäisi olla vaaleanpunainen tai pinkki ja nyt oon ihastunut noihin karvalaukkuihin.

15. Adidas lenkkarit - Eikös se meni niin että tytöllä ei voi koskaan olla liikaa kenkiä? Nämäkin vain tahtovat olla loppuunmyyty kaikkialta...

No comments:

Post a Comment