March 03, 2016

New Apple

Tilasin alkuviikosta jotain itselleni, mikä on jo pitkään ostoslistalla pyörinyt nimettäin iPhone 6s ruusukultaisena! Mun entinen puhelin vielä toimi suht hyvin lukuun ottamatta huonoa akkua ja kuvan laatua, mutta halusin jo neljän vuoden jälkeen uuden luurin käyttöön.
Puhelimen valinnassa ei ollut ollut paljoa miettimistä, sillä tätä mallia olin jo kuolannut aiemminkin. Muistia puhelimesta löytyy saman verran kun entisestäkin eli 16GB, joka riittää mulle oikein hyvin.
IMG_5611 IMG_5624
Mulla on Applen tuotteista pelkästään hyviä kokemuksia, enkä tule varmaan koskaan vaihtamaan puhelinta tai tietokonetta toiseen merkkiin! Mun entinen puhelin (iPhone 4s) kesti mulla urhoolliset neljä vuotta ja olisi kestänyt vielä pidempääkin. Vaikka sekin puhelin on kokenut kovia mun käytössä, niin silti se vaan jaksaa pelittää. Tietokone mulla ei oo ollut vielä vuottakaan käytössä, mutta yhtään ongelmaa sen kanssa en ole ainakaa vielä kohdannut.
Iso plussa vielä Applen käyttöjärjestelmästä, joka on tosi helppo käyttöinen ja puhelimen voi tavallaan "yhdistää" tietokoneeseen jolloin esim. kaikki kuvat joita puhelimella otat siirtyvät suoraan myös tietokoneelle, tekstiviestit tulevat myös koneelle ja muistiinpanoja voi muokata sekä puhelimesta, että koneelta jne.
IMG_5617 IMG_5625
Mun pitää vaan ostaa tohon vielä näyttöön suojakalvo ja jonkinlaiset kuoret, sillä pelottaa pitää tota käytössä, jos se nyt vaikka sattuisi tippumaan.
Niin ja tähän loppuun vielä ei unohdeta, että vaikka toi on käytössä ihan täydellinen, niin onhan toi myös ulkonäöltään ihan älyttömän nätti :)

No comments:

Post a Comment