February 20, 2016

The year so far

En ole vielä tänä vuonna tehnyt snäppi kuvista postausta, joten tässä vähän asiaa mun arjesta. Suurimman osan ajasta oon tosin ollut kipeenä, joten paljoa kirjottamista mulla ei ole. Tässä kumminkin pieni yhteenveto alkuvuodesta!
PicMonkey Collage
1. Joo elikkä siis mun uusivuosi alkoi kuumeella ja keuhkokuume mulle sit diagnosoitiin. Parin viikon jälkeen, kun antibioottikuurin olin syönyt loppuun, niin sain sitten allergisen reaktion penisiniliinistä, sekä korvatulehduksen kaupanpäälle... Pari päivää kerkisin olla terveenä kunnes töistä sain sitten itselleni flunssa ja tällä hetkelläkin mulla on kauhee nuha...
2. Jossain keuhkokuumeilun välissä mun päivää piristi nämä muruset. Näistä löytyy jo oma postaus täältä, mikäli haluat lukea noista enemmän. Mulle on taas kertynyt paljon uusia hyviä kosmetiikkatuotteita, joten postausta niistä tulossa pian!
3. Bae PicMonkey Collage2
1. Just tollaiset nollakelit ja lunta paljon maaasas päivät on ihan parhaita lenkkeilyyn! Vielä pieni lumisade, niin olisi ihan täydellistä.
2. Kuukauden shoppailutauon jälkeen mopo lähti hiukan käsistä... No mitään en kyllä edelleenkään kadu ja kaikki noista tuli ihan tarpeeseen. Ajattelin jossain vaiheessa koota isomman shoppailupostauksen vaatteista, kun noita on kertynyt jo aika paljon (oon ostanut mekkojakin jo kahdeksan uutta, joita en täällä vielä ole esitellyt) ja viime postauksesta onkin jo aikaa.
3. Jee Coffari vihdoin aukaistiin uudelleen! Alkoi olla jo ikävä caramelli lattea ja croisantteja.
PicMonkey Collage3
1. Halikissa
2. - 3. Juhlittiin mun kaverin synttäreitä hiukan isommalla porukalla ja huhhuh mikä ilta oli. En ollut muuten juonut ennen tota päivää melkein kuukauteen ja sen kyllä huomasi... :D
PicMonkey Collage6 1. Perjantai illan piristystä ja Kentsu tietysti siinä vieressä kuolaamassa. Tosin noi suklaat vain näyttivät hyvältä...
2. Bongasin kerran lenkillä tollaisen lumiukon. Piti kyllä eka katsoa muutaman kerran, että mikä siellä penkillä istuu, kun kaukaa katsoin :D
3. Vietettiin yksi perjantai mun kaverin synttäreitä/tupareita tyttöporukalla! Ilta tosin loppui lyheen (oltiin jo ennen 12 kotona...), kun kaikki oltiin ihan poikki pitkän viikon jälkeen.
PicMonkey Collage55
1. Tälläinen yllätys mua odotti yksi päivän, kun tulin töistä kotiin... Ei siinä auttanut kun vaan lähtee uutta ostamaan, sillä ilman tota mun meikkipohja ei vaan onnistu.
2. Hihi 
3. Kahvittelua Coffarissa ja sain tyydytettyyn mun omenapiirakkahimon samalla. Oli jo lähellä etten ite ruvennut leipomaan tollasta. :D

Tälläistä tällä kertaa. Eilen oli viimeinen työpäivä ruokakaupassa ja maanataina sitten aloitan kokonaan uudessa yrityksessä työharjoittelun. Pääsen vihdoin mun lemppari vaateliikkeeseen töihin ja saan varmasti ihan kunnolla hillitä itseni, etten ostelisi työpäivän päätteeksi lisää vaatteita. :D

No comments:

Post a Comment