February 03, 2016

Oh Daniel!

IMG_5527 IMG_5529 IMG_5546 IMG_5567
Daniel Wellington - Classy St Mawes 34mm

Oon jo ties kuinka pitkään kuolannut Daniel Wellingtonin kelloja, mutta piheys on aina iskenyt. Nyt kun oon tällä hetkellä töissä, eikä myymälässä ole kelloa, niin uusi rannekello on enemmän kun tarpeeseen. Tähän mennessä oon siis joutunut pitämään mun puhelinta housujen takataskussa, jotta näkisin ajan jostain, eikä mun työasussa ole taskuja...
Mallin välillä mulla oli hiukan valinnan vaikeuksia ja kerran jo kuljetin kotiini toisen mallisen yksilön, mutta kävin vaihtamassa liikkeessä sitten tähän pienempään ja onhan tämä nyt tuhat kertaa hienompi. Kaiken lisäksi se kello minkä eka ostin oli miestenrannekello ja huomasin sen vasta myöhään illalla, kun tutkin kuitteja vähän paremmin... Mutta loppu hyvin kaikki hyvin! Oon nyt tämän söpöläisen onnellinen omistaja ja toivottavasti meidän yhteinen matka jatkuu vielä pitkään :)

No comments:

Post a Comment