November 30, 2015

Holiday wishlist

183635014
Mun tämänvuotiset joululahjatoiveet ovat aika kosmetiikka painotteisia ja hiukan arvokkaita. Viime vuonna mulla oli ongelmana keksiä mitään toiveita ja tänä vuonna noita on näköjään ihan liikaa. Joistakin noista voin jo melkeinpä suoraan sanoa, että en tule saamaan, mutta saahan sitä aina toivoa. Alhaalla hiukan lisäinfoa kuvassa olevista tuotteista linkkien kera!

1. Kosmetiikka. Eihän tytöllä voi olla koskaan liikaa meikkejä, eihän? Miusta onkin tullut kunnon kosmetiikkahamsteri ja shoppailu reissulta tulee nykyään löydettyyn vaatteiden sijasta meikkejä. Tohon alas listasin vielä puuttuvat kosmetiikkatuotteet.

2. Louis Vuitton Favorite PM kuosina Damier Ebene.
3. Daniel Wellington Sheffield Ro rannekello.
4. Kuulokkeet (pinkit & langattomat). Esimerkiksi Biltemassa on kivoja kuulokkeita kuten tämä ja tämä.
5. Persialainen kissanpentu. Äiti ei tosin olisi kovin mielissään...
6. Lahjakortteja. Mieluiten Sokokselle!
7. Rahaa. Kukapa sitä ei nyt tartteis?

Mulla on myös muutama toivomus mielessä joita en halua. Muistan yhden joulun kun sain oikeesti varmaan seitsämän suklaarasiaa ja mä söin niistä peräti yhden itse ja muut jaoin muille. Oon ehkä maailman huonoin syömään suklaata, enkä kovinkaan paljoa edes tykkää mistään herkuista. Siispä tämän vuoden ei lista näyttää tältä:
  • Shampoot ja hoitoaineet. Käytän vain yhtä tiettyä merkkiä, enkä sinettien takia saa käyttää mitä tahansa tuotteita.
  • Halppis kosmetiikkatuotteet (H&M, seppälä jne). Harva vaateputiikin kosmetiikkatuote on oikeesti hyvä, eikä mulla tule niitä käytettyyn.
  • Nomination palat. En enää ollenkaan käytä mun Nomination korua, joten palojen ostaminen olisi ihan turhaa.
  • Suklaa, karkit jne. Harvemmin syön mitään herkkuja varsinkin suklaata en pysty syömään kun yhden palan päivässä.

xoxo Sari

No comments:

Post a Comment