November 04, 2015

Fall shopping haul

Ajattelin kuvata tänne vuorostaan mun uusia vaatelöytöjä! Oon tehnyt nyt tosi hyviä ja halpoja löytöjä kirpparilta ja myös ihan kaupasta, joten kokosin tähän vain kaikkein parhaimmat niistä. Ja uskoisin, että monia teistä ei mun perus alusvaate hankinnat kiinosta, joten jätin ne kokonaan kuvaamatta. Mutta ainakin yksi asupostaus on tulossa mun uudesta neulemekosta ja trenssi takista. joita en tässä postauksessa vielä esittele.

IMG_5042 IMG_5014

Nämä molemmat pinkit hupparit ovat ostettu kirpparilta. Victoria's Secretin Pink huppari maksoi vain 5 euroa ja Hollisterin huppari oli 15 euroa. Ei ollut noita ainakaan hinnalla pilattu ja molemmat ovat vieläpä niin pehmoisia ja maailman ihanimmat päällä. Nyt luulisi mulla olevan ainakin hetkeksi huppari kiintiö täynnä.

IMG_5063

Nämä kaikki neljä toppia ovat Bikbokista ja hintaa näillä oli vähän yli 10 euroa. Näitäkin on tullut keräiltyyn montaa eri väriä ja ton sinisen topin edessä menee vielä sellaiset helminapit. Söpöjä kun mitkä ja noita voi käyttää ihan vain tolleen tai sitten alustoppina! IMG_5107

Oon jotenkin tykästynyt noihin nyöripaitoihin ja tällä hetkellä multa löytyy noi kolme. Vasemman puolimmainen on ostettu Bikbokista 30 euroa, tosin tarkoitus ei ollut ostaa tota ton värisenä, mutta haluamani paidasta ei enää löytynyt kokoja. Toi musta paita on kanssa Bikbokista 20 euroa ja toi sattui olemaan vielä viimeinen. Oikeen puolimmainen on Cubuksesta 30 euroa ja vaikka aluksi en ollut ihan varma tosta väristä, niin toi on osoittautunut ihan täydelliseksi valinnaksi.

IMG_5001 IMG_5003

Tämän kaunokaisen mä bongasin kirpparilta. Hintaa tällä Guessin lompakolla/puhelinkotelolla oli 25 euroa. Tosin ton aitoudesta en ole ihan varma, vaikka yritinkin etsiä netistä joitain vinkkejä, että mistä pystyisi varmistaa ton aitouden. Toi on kumminkin tosi hyvin tehty ja on niin sisältäkin kun ulkoa laadukkaan näköinen. Mulla olikin ostoslistassa uusi lompakko, joten toi kelpaa nyt mulle ainakin väliaikaisesti. Katsotaan jos sitä jonakin päivänä ostaisi sen kauan halutun Michael Korsin lompakon. :)

No comments:

Post a Comment