November 29, 2015

12 snaps

Taas vaihteeksi tuttuun tapaan esittelen kuvia mun puhelimesta. Tällä kertaa mukaan tuli vain jo Snapchatissä olleet kuvat. Minua voitkin seurailla nimimerkillä @ssarixo !
PicMonkey Collage
1. Shoppailun jälkeistä herkuttelua Arnoldissa!
2. En tiedä, että tiedättekö mutta oon ihan hulluna yksisarvisiin... Bongasin noin metrin kokoisen pehmon Citymarkerin leluosastolta ja pakko mun oli se saada. Nyt toi makoilee mun sängyllä ja öisin toi toimii mun halikaverina.
3. En saanu ensimmäisestä kerrasta tarpeekseni niin pakko oli taas ostaa liput Hollywood Undeadin keikalle! Heiltä on ilmestynyt jonkin aika sitten uusi albumi, jonka biisejä en oo vielä kuullutkaan ja muutamaa vahnaa biisiä jäi uupumaan viime keikalta, jotka haluun vielä kuulla. Viime postauksen keikasta voitte lukea täältä. Maaliskuu odottelen sua jo...
PicMonkey Collage2
4. En muistakaan millon viimeksi oisin käynyt Amarillos syömäs ennen tota kertaa. Tällä kertaa vaan aterianvalinta ei mennyt aivan nappiin...
5. Täytekuvaselfie
6. Kummitytön synttäreitä juhlimassa. Tällä kertaa ostin lahjaksi sellaisen ylisöpön Minni hiiri hupparin, jossa on hupussa korvat ja rusetti! Olisin ostanut sellaisen myös itelleni mikäli olisi ollut isompia kokoja.
PicMonkey Collage3
7. Tylsän illan piristystä!
8. Mun Beauty Bayn paketti saapui yksi aamu ja ihan innoissani pomppasin ylös sängystä testailee noita ihanuuksia. Kirjoitin jo noista erillisen postauksen, jonka voitte lukea täältä!
9. Yksi lauantai kaverin kanssa lähdössä juhlimaan!
PicMonkey Collage4
10. Mun kenkäkokoelmasta puutui vielä ruskeat talvikengät, joita voi käyttää kanssa loskasäällä. Muutenkin harkitsin jo Timberlandien ostamista, mutta vasta tilasin Ugg kengät ja ne maksoivat jo ihan kiitettävästi. Samassa paketissa tuli kanssa perus harmaa mekko, joka käy hyvin arkimekoksi talvellakin. Kunhan saan vaan tilaisuuden laittaa noi päälle, niin voisin räpsiä samalla muutamat kuvat noista tänne, niin näkisitte noi paremmin.
11. Olin taas vaihteeksi viikonlopun yksin kotona ja käytiin yksi ilta kaverin kaa iltapalaksi pizza ja saunottiin kanssa. Ärsyttää kun itellä ei ole saunaa ja mä tykkään just saunomisesta...
12. Käytiin äitin kanssa ostoksilla Mustissa ja Mirrissä ja mukaan lähti diettiruokaa, valjaat ja toi tonttulakki. Rusetti on joskus ostettu H&M:ltä.

Apua kohta on jo joulukuu ja kaikki lahjat on vielä ostamatta... Myö lähdetäänkin tänä vuonna jouluostoksille Kuopion Matkukseen, niin ei tarvitse monessa eri paikassa kiertää täällä Joensuussa. Joululahjoista puheen ollen voisin tehdä seuraavaksi mun lahja toiveista erillisen postauksen kuten joka vuosi oon jo tehnyt. Tuntuu, että joka vuosi mun toiveet vaan muuttuvat yhä kalliimmaksi... :D

No comments:

Post a Comment