October 19, 2015

Outfit inspo

Syksyn tullessa mun ostoslista on vain kasvanut, eikä loppua näy tulevan. Kokosin tähän nyt hiukan asuinspistä kollaasi muodossa ja samalla mun listasta joitain juttuja. Ei ollut hyvä idea tämä, sillä nyt mun on pakko ostaa ainakin noi kaksi ensimmäisen kollaasin takit ja ekan kengät... Mutta joo siis tässä olisi syksysiä asuja mun mieleen, mikäli lompakko sallii ostaa noi kaikki puuttuvat jutut! :)

179661031
Autumn beautiful
Oon niin rakastunut noihin pitkiin trenssitakkeihin ja yksi päivä nettishoppailessa huomasin ton mustan kaunokaisen, niin kokosin sen ympärille aika simppelin asun. Valkoista, mustaa, sekä ruskeaa. Siinä väri kombo mun mieleen. Kanssa noi Timberlandit on pakko saada aitona tai ei!


179656482
Date night
Noi nyöripaidat on iskenyt muhun jotenkin ja tänään kävinkin ostamassa mun toisen paidan ensimmäisen kaveriksi (voin esitellä paidat erillisessä postauksessa). Tässä siis koottu asu nyöripaidan ympärille eli paljon mustaa ja ripaus beigeä, viininpunaista ja kultaista. Tosin tota takkia oon vasta haaveillut, mutta eiköhän asialle tule pian muutos. 


179658516
Fall in love
Oon haaveillut noista valkoisista Reebokin kengistä jo jonkin aikaa.  Mun Air Maxeja ei voi oikein käyttää talvella ja haluan juuri valkeat kengät, joten noi Reebokit olisivat enemmän kuin täydelliset. Noi kun saisin jalkaan, niin mun asu näyttäisi suurin piirtein tältä!



179661919
Dance party
Erehdyin yksi päivä selailemaan Louis Vuittonin nettisivuja ja nyt oon ihan rakastunut tohon Favorite PM laukkuun. Ehkä jonakin päivänä mä sen itselleni vielä ostan... Sen kanssa ulos laittaisin mustan kotelohameen, croptopin, korkkarit ja jonkin lämpimän takin, että en ihan jäätyisi tonne pihalle.

No comments:

Post a Comment