December 17, 2014

Random facts about me

En oo varmaan koskaan tehnyt pelkästään musta kertovaa postausta, missä kertoisin enemmän itsestäni. Nyt kumminkin kun postaus ideat ovat vähissä, niin päätin vihdoin kirjoittaa muutamia faktoja itsestäni. Postauksesta tulikin yllättävän pitkä, mut toivottavasti jaksatte lukee loppuun asti :)

  • Nimeni on Sari (Sarppa, Sarpula, Sarsa, Rinsessa, Homo, Homoke jne.).
  • Oon -95 syntynen tyttö Joensuusta.
  • Asun vielä äitini kanssa kerros/rivitalossa, mutta oma kämppä alkaa jo pikku hiljaa houkuttaa.
  • Lemmikkejä minulla on yhteensä kolme. Kaksi kissaa Misu ja Mörri, sekä yksi koira Kentsu.
  • Olen nuorin lapsi.
  • Olen ammatiltani merkonomi.
  • Myönnän olen aika pinnallinen ihminen. 
  • Tykkään heittää omahyväistä läppää ja sen takia monet luulevat minua itserakkaaksi.
  • Luonteeltani olen aika ujo, mut kun opin tuntee jonkin ihmisen niin alan tulla sosiaalisemmaksi. Toki tilanteeseen auttaa jos toinen osapuoli on itse sosiaalinen, niin kommunikointi on paljon helpompaa.
  • Mulla on ollut kolmet erilaiset hammasraudat ja tällä hetkelläkin mulla on yhdet etuhampaiden takana.
  • Telaketjujen aikana rupesin nauramaan aina käsi suun edessä ja se tapa mulla on vieläkin.
  • Inhoon kylmää ja siksi nukun kahdella peitolla.
  • Mun oikee hiusten väri on ruskee, jonka takii juurikasvu ei näy melkein ollenkaan vaikka oonkin värjännyt näitä.
  • Kun hiusten värin otin puheeksi, niin mulla on ollut vuosien varrella monen värisii hiukii mm. blondit, mustat, punaiset, blondit joitten alla on ruskeeta, oranssit ja tällä hetkellä on ruskeet ja takaisin mihinkään muuhun väriin ei ole menemistä. 
  • Ainut miten voisin värjätä hiukseni on ombre.
  • Olen käyttänyt kahdenlaisia pidennyksiä klipsi ja sinetti jo yläasteesta lähtien.
  • Otin ensimmäiset sinettipidennykset yläasteella, kun käskin äitini leikaamaan mun hiukset kerroksittain.. no tulos ei todellakaan ollut kerroksittain, niin jouduin sitten leikkaa olkapäille ulottuvat hiukset...
  • En käytä vaatteissani (paitsi alusvaatteissa tai pyjamassa) pinkkiä väriä. Mulla on jäänyt traumat, kun joku arvioi mun ja kavereitten ikää ja mulla oli sillon päällä jokin pinkki paita ja minuu luultiin 13-vuotiaaksi vaikka oikee ikää oli 16... Niin tunnen oloni pikku lapseksi kun päälläni on jotain pinkkiä.
  • Mun vaatetyyli on muuttunut todella paljon vuosien varrella. Pienempänä mulla oli tapana ottaa jostain leffasta,sarjasta tai laulajasta mallii ja värjäsin hiukset ja pukeuduin samalla tavallla kun hän. Mun "tyyli-ikoneita" on ollut mm. Avril Lavingne, Scooby-Doon Daphe, Buffy Summers, Hannah Montana, Bella Swan jne. ..
  • Tein mun ensimmäisen sähköposti osoitteeni mun Buffy villityksen aikaan ja siksi se alkaa sari.buffy@plaaplaaplaa :D
  • Inhoon yli kaiken ötököitä!!! Perhosetkaan eivät ole poikkeus...
  • Oon aina tykännyt taistelulajeista ja joskus nuorempana kävin kaikki Joensuun taistelulajit läpi, mut en löytäny mieluisaa lajia.
  • Inhoon kauhuleffoja, mut silti vaan katson niitä vaikka peittoon kieputtautuneena ja sormien välistä tiiraillen. 
  • Oon saanut ikuiset traumat Kauna leffoista tai ylipäätäänsä kaikista missä on jokin pitkä hiuksinen haamu muija...
  • Rakastan videopelejä!! Kaikki alkoi siitä, kun näin telkkarissa mainoksen Uncharted 2 pelistä ja päätin haluta sen joululahjaksi.
  • Vaikka tykkäänkin videopeleistä esim. Assassin's Creed, Uncharted, Far Cry jne. niin mun makuun ei ole Nhl ja Fifa pelit.
  • Tykkään suunnitella kaikkee. Tällä hetkelläkin mun tietokoneen työpöytä on täynnä kaikkee mun tulevaisuuden suunnitelmia.
  • Haluaisin suunnitella oman videopelin! Oon jo miettinyt pelin juonen, henkilöt, maisemat jne. valmiiksi ja niistäkin löytyy jo omat kansionsa mun tietokoneelta.
  • Ylhäällä mainittu haave tuskin koskaan toteutuu, joten olen miettinyt aloittavani taas piirtämisen ja tekisin ideasta pienen elokuvan.
  • Mikä ei tule laiskuuteni ja hermojeni takia toteutumaan... :D
  • Olen alusvaateaddikti! Oikeesti mun vaatekaappi on täynnä alusvaatteita ja aina kaupassa joudun kunnolla hillitsee itseni etten ostais mitään. 
  • Toinen juttu liittyen alusvaatteisiin. Mulla on pakkomielle laittaa yhteensopivat alusvaatteet. Mua rupeis ahistaa ihan sikana, jos laittaisin tyyliin eri väriset alusvaatteet tai muuten vaan ei yhteen käyvät. 
  • Mulla on aika sekalainen musiikki maku. Poppi, räppi, rocki kaikki käy!
  • Mun lemppari bändeihin kuuluu mm. Hollywood Undead, Linkin Park, Bullet For My Valentine ja Skillet. 
  • Olen aika lapsenmielinen. Tykkään vieläkin katsella leluosastolla Bratzejä ja muita lasten leluja ja tässä lähiaikoina kun olin ostamassa mun kummilapselle lahjaa, niin sorruin ostaa itsellenikin semmoisen pehmolelu avaimenperän, mikä oli pinkki yksisarvinen...
  • Katson vieläkin Disneyn piirettyjä! Frozen on tämä hetkinen lemppari :)
  • Mun kaikki Bratzit ja niitten tavarat ovat tallessa, enkä raaski myydä niitä.
  • Vaikka olenkin lapsenmielinen, niin en ainakaan vielä tykkää yhtään lapsista.. Tosin aasialaiset muksut ovat ylisöpöjä, mutta itselleni semmosta en ole hankkimassa ennen kun olen 30-vuotias!
  • Olen jo silti miettinyt kivoja lasten nimijä... :D
Teksti kuvat: weheartit

No comments:

Post a Comment