December 01, 2014

Just some wishes...

141970647 Meikkisivellinsetti ♡ Urban Decay Naked 2 ♡ Urban Decay Nakes Flushed ♡ Guess kaulakoru ♡ Far Cry 4 ♡ Selfie keppi & kaukolaukaisin ♡ ihon- ja hiustehoitotuotteita ♡ suklaata & rahaa ♡

Varmaan ensimmäistä kertaa ikinä, mun joululahjatoivelista ei ole kilometrin pituinen. En tiiä, että mikä nyt on hätänä, mut en vain yksinkertaisesti tarvitse tällä hetkellä oikein mitään. Toki listaan olisin voinut laittaa uuden tietokoneen tai Playstation 4:sen, mutta mulla on vahva epäillys, että niitä en tulisi saamaan. Elikkäs tossa on mun tämän hetkiset ainoat toiveet ja jos siellä ruudun toisella puolella olet miettimässä mulle joululahjaa, niin tossa olisi muutama vinkki. Oikein mielelläni otan lahjan vastaan myös rahana! Ei mulla muuta tällä kertaa :)

No comments:

Post a Comment