December 30, 2014

End of the year update

Taas viime puhelinkuva postauksesta on kulunut jo tovi ja vuosikin vaihtuu kohta, niin ajattelin tehdä tämän tänne pois jaloista. Mulla tulee otettuun kuvia puhelimella melkeinpä joka päivä, joten niitä kertyy kuukausien aikana monta kymmentä. Voisin melkeinpä ruveta tekee joka kuukauden lopussa aina oman postauksen niistä. Siinäpä mulle ideaa ensi vuodelle!
Pari päivää sitten vihdoin ja viimein sain todistuksen kouraan ja oon nyt virallisesti merkonomi! Ja työtön valitettavasti... Ja ei, mulla ei ole mitään tulevaisuuden suunitelmia ainakaan vielä tiedossa. Ainoat asiat, jotka tiedän on, että aion jäädä ainakin vähäksi aikaa asumaan tänne Joensuuhun ja koitan aluksi saada jotain mieluisaa työpaikkaa, eli siis jostain pienemmästä myymälästä töitä. Kunhan vaan se ei ole mikään elintarvike tai sekatavara myymälä, niin oon tyytyväinen. Jokin vaatekauppa tosin olisi mun unelma!
Nyt kun mulla ei ole koulua, eikä töitä niin ylimääräistä aikaa mulla olisi vaikka muille jakaa. Arkena oon vaan lusmuillu kavereitten kanssa ja yrittänyt keksii aina jotain tekemistä päivälle. Viikonloput oon sitte ollu yleensäkin kuskina, mut nyt näinä juhlapäivinä oon itekkin ollut sit ei niin selvällä linjalla. Onneks taas uuden vuoden jälkeen saan tienata rahaa olemalla kuskina. Alkaa nimettäin saldo näyttää uhkaavasti nollaa...

No comments:

Post a Comment