July 02, 2018

Away from the city

IMG_4380-2

Heippa ja hyvää maanantai-iltaa! Myö vietettiin lauantai-sunnuntai päivä mun poikaystävän isän mökillä ja ai että kun tuntui ihanalta päästä pois kaupungin hulinasta. Mun puolesta oltaisi voitu olla pidempäänkin, mutta maanantaina jo velvollisuudet kutsuivat, joten yksi yö sai riittää. Itse olen aina tykännyt mökkeilystä varsinkin kun meille ei ole koskaan ollut omaa mökkiä, joten silloin harva kerta kun tulee mahdollisuus päästä, niin olen jo pakkaamassa kimpsuja kasaan ja menossa mukana. Meidän mökki reissuun kuului mm. paljon rentoutumista, hyvää grilliruokaa, pari tuntia saunomista, laiturilta hyppimistä järveen, paljussa nauttimista, lautapelejä, jäätelö överit, aamupala brunssilla herkuttelua, ilmakiväärillä ampumista, sekä sup laudoilla soutelua. Tosin itse tyydyin vaan katseluun, kun muut menivät laudoilla, sillä sattui juuri silloin olemaan tuuliset kelit, enkä mie olisi suostunut astumaan laudalle ilman uimapukua ja pelastusliivejä. Osaan toki uida, mutta silti syvä vesi ja vielä virtaukset päälle ovat mulle ylitsepääsemätön este, johon en suostuisi omasta tahdosta. Joka tapauksessa annan nyt kuvien puhua, joita tuli räpsittyä viikonlopun aikana runsaasti. Ihanaa viikon alkua teille! :)

Away from the city IMG_4342-2 Away from the city-004 IMG_4391-2 Away from the city-003 IMG_4402-2 IMG_4661-2 Away from the city-006 IMG_4713-2 Away from the city-005 IMG_4388-2 Away from the city-002

No comments:

Post a Comment