November 18, 2017

Quick trip to Helsinki

IMG_2860

Ekaksi pahoittelut puhelin laadusta. Mulla oli myös kamera mukana, mutta sitä ei saanut keikalle viedä ja seuraavana päivänä en paljoa kerinnyt kuvia ottamaan kiireisen aikataulun vuoksi.
Elikkä lähdettiin iltapäivästä junalla kohtia Pasilaa. Saatiin juosta Hartwall Arenalle, sillä meillä oli vain puoli tuntia aikaa ennen kun mun lemppari bändi alkaisi soittamaan. Kerittiinkin turvatarkastuksista hyvissä ajoin ennen keikan alkua ja saatiin vähän aikaan huilata omilla paikoilla ja fiilistellä tunnelmaa. Olin ihan onnessani, kun Ffdp alkoi soittamaan ja lauloin koko kahden tunnin ajan mukana. Ton jälkeen oli noin puolen tunnin tauko ennen kun oli In Flamesin vuoro astua lavalle. Keikan loputtua saatiin valehtelematta odottaa taxijonossa ainakin puoli tuntia pakkasessa omaa vuoroa. Hotellilla oltiin reilusti yli puolen yön ja iltapesujen jälkeen mentiin suoraan nukkumaan.

Quick trip to Helsinki IMG_2909

Seuraavana päivänä herättiin jo aikaseen hotellin herkku aamupalalle. Aamupalan jälkeen meillä oli vielä muutama tunti aikaa laittautuu ja pakata kamat ennen kun luovutettiin meidän huone. Vietiin vaan meidän matkalaukut Kamppiin säilytykseen ja lähdettiin kiertelemään Helsingin shoppailu tarjontaa. Mukaan lähti muutama kiva juttu, jotka esittelen seuraavassa postauksessa. Syömässä käytiin San Pedro Tex Mexissä ja voin sanoo että tuo on edelleenkin paras burgeri minkä olen ikinä syönyt. Illalla suunnattiin kohti rautatieasemaa ja meidän junalle takaisin Joensuuhun.
Rankkaa vain tuo shoppailu on, sillä mulla on vieläkin paikat kipeenä kiertelystä ja kantelusta. Jospa mulla olisi nyt vähäksi ajaksi ostelu kiintiö täynnä :'D

Quick trip to Helsinki-001 IMG_2896

No comments:

Post a Comment