July 31, 2017

July snaps

Hellou! Ai kauheeta huomenna on jo elokuu ja kohta jo syksy. Ihan liian nopeasti on kesä mennyt. Onneksi ensi kuussa pääsee vielä viikonloppu lomalle Kuopioon, jolloin aion osallistuu ekaa kertaa väriestejuoksuun. Jännittää jo että miten jaksan sen viisi kilsaa pitkän matkan juosta/hölkätä, kun normaalisti käyn vaan neljän kilsan lenkeillä ja oon sen jälkeen jo ihan poikki. Pitää koittaa vielä treenata ennen sitä, niin en ihan rapakunnossa sinne lähde. Mutta nyt tässä tulee heinäkuun puhelinkuvat! :)
PicMonkey Collage
1. Tota leffaa oltiin muuten odotettu! Käytiin katsomassa Itse ilkimys 3 ja laitettiin molemmat teemaan sopivat asut :D
2. Mun telkkari alkoi vedellä jo viimesiään, joten käytiin iskän kanssa ostamassa tilalle uusi ja isompi. On se vaan niin nätti ja parasta on oma Netflix nappi kaukosäätimessä xD
3. Ekaa kertaa suppailemassa (tosin joskus Thaimaassa istuin vaan laudan kyydissä ja sisko hoiti soutamisen). Ehdottomasti parasta ajanvietettä näin kesäisin, eikä maksanut kun 10 euroa tunti Kuoringalla!
PicMonkey Collage2
1-3 Tämä oli ehkä paras päivä ikinä! Samaan aikaan olin innoissani ja pelotti ihan sikana. Pikkunen kuumotus oli ekaa kertaa ikinä saada ase käteen ja varsinkin ampuu sillä. Käytiin siis ammuskelee aseliike Joensuun Sar:ssa ja valittiin elämyspaketti, johon kuului seitsemän eri asetta ja patruunoja. Huomasin vasta kotiin tullessa, että kengät oli hiertänyt ihan kunnon rakot jalkoihin, mutta enhän mie sillon siinä adrenaliini huumassa sitä tuntenut. Pakko päästä joskus uudelleen tuonne ja varsinkin mun lempparilla eli hera carbinella ammuskelee ;)
PicMonkey Collage3
1. Rokki viikonloppu <3
2. Tänä kesänä oon vetänyt kunnon mansikka överit ja oon vielä vähäsen allerginen niille. Onneks vaan noista tulee rakkuloita kieleen eikä mitään muuta.
3. Hammaslääkäristä ei ole ainakaan vielä laskua tullut, joten nuo synttärilahjaksi saadut rahat menivät suoraan säästöön joko mun unelma Guccin laukkuun tai Pariisin matkaan.
PicMonkey Collage4
1. Pitkästä aikaa tyttöjen iltaa viettämässä. Juotiin puokkiin toi skumppa loppuun ja vaan juoruiltiin partsilla kun oli niin hyvä sää. Lisää tälläsiä iltoja kiitos!
2. Pitkään ihailin noita kenkiä Nellyssä ennen kun päätin kotiuttaa ne itselleni. Noista tulikin kertaheitolla mun lemppari kengät. Niin nätit ja hieman erikoisemma kun mitä normaalisti käytänt!
3. Mummin ja ukin luona oli ihan sikana metsämansikoita odottamassa keräjää. Tosin itse en sinne punkki puskaan lähtenyt sandaaleissa rämpimään vaan äiti keräs nuo mulle :P

2 comments:

  1. Kivoja kuvia! :) Mun unelmana olisi myös saada tuollainen tv, jossa olisi Netflix näppäin, hahah :DD

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo onhan tuo aika luksusta päästä Netflixiin yhden napin painalluksella :D

      Delete