June 30, 2017

June snaps

Ihan liian nopeasti kuluu tämä kesä... Tuntuu, että ei olisi saanut mitään aikaiseksi tosin tällä Suomen säällä on osansa asiassa, että joutuu sisällä öllöttää. No jospa heinäkuussa olisi vähän paremmat kelit!
Mua saa muuten seurailla realiajassa mun snäpin kautta nimimerkillä ssarixo ja instagramissa nimimerkillä saripir!
PicMonkey Collage2
1. Päivällisellä Rossossa. Olin taas tylsä ja otin saman annoksen minkä aina otan sillä se on ihan paras tai ainakin ennen oli... Kasvikset oli vaihtunut tossa, eikä mulle ollu muuta syötävää kun toi pihvi. En taida enää koskaan uskaltaa tilata tuota...
2. Pakkohan tuo oli käydä katsomassa. Ei ollut mun mielestä kovinkaan erikoinen verrattuna aiempiin osiin.
3. Mun vauva täytti 8.6. jo neljä vuottta (ja kyllä puhun tosta karvapallosta mun sylissä)!! :')
PicMonkey Collage3
1. Ekaa kertaa tänä kesänä rannalla eikä tuolla tarennut olla, joten mentiin sitten mun takapihalle ottamaan aurinkoa :'D
2. Herkuttelemassa Vesikioskin pullavohveleilla. Niin hyvää!
3. Parasta kesässä on ehdottomasti jäätelö... ja mansikat! Maistoin ekaa kertaa banaani kinuski makua ja tosta tuli kerta heitolla mun uusi lemppari.
PicMonkey Collage
1-3 Vietettiin yksi päivä Tivoli Sariolassa ihan sulkemisaikaan asti. Otettiin molemmat rannekkeet, joten jokaisessa laitteessa käytiin ja joissain useamman kerran. Niin kiva päivä! Kiva olisi päästä viel tänä kesänä johonkin isompaan huvipuistoon ja hurjempiin laitteisiin.
PicMonkey Collage4
1. Kaverin kanssa käytiin testaamassa Treetop-seikkailupuisto. Pieni kuumotus oli päällä koko ajan kun radalla seikkaili, mutta sen varran hauskaa tuo oli niin uudestaan lähtisin ihan millon vaan!
2. Illemmasta käytiin vielä heittelemässä kiekkoo. Vähäsen edistystä on havaittavissa, mutta silti mie aika surkea oon tossakin lajissa.
3. Ja vielä kokko kuva juhannuksesta, kun kaksi aiempaa ei viime postauksessa vielä riittänyt :)

No comments:

Post a Comment