August 08, 2016

Summer via phone

Tähän väliin ajattelin julkaista tännekin (osa on näkynyt jo snäpissä nimimerkillä ssarixo) mun puhelimesta tämän kesän aikana otettuja kuvia. Oon aika hyvin saanut toteutettuun mun kesän bucket listaa ja tosta on enää vaan muutama juttu jäljellä. Voisin nyt jo sanoa, että summer well spent! :)
PicMonkey Collage
1. Hyi että toi Paakkila. Toi hyppy paikka tonne veteen on tosi korkeella ja ylös takaisin olisi joutunut kiivetä kallioo pitkin. Jäi multa hypyt tekemättä ja tyydyin vaan uimiseen rannalla. Muuten toi on kyllä tosi nätti paikka.
2. Ensimmäisen kerran kun tehtiin sushia, niin hurahdin siihen ihan täysin. Oli taas pakko tekaista uusi satsi noita, kun rupesi tekee ihan sikana mieli.
3. Mun Kentsu <3
PicMonkey Collage2
1. Mulla on viha rakkaus suhde frisbeegolfiin. Toi on siis tosi mukavaa, mutta mie vaan oon ihan surkea siinä. Toi frisbee lentää korkeintaan viiden metrin päähän kun mie sen heitän. Murr. Kerran sain tosin sen vierittämällä mäkeä alas ihan sen korin viereen. Voisin jatkossakin heittämisen sijaan vierittää frisbeetä eteenpäin.
2. Mörri <3
3. Ilta-auringonotto puuhissa. Enpähän ainakaan palanut tolla reissulla.
PicMonkey Collage3
1. Ekaa kertaa kalastamassa ja mie sain reissun isoimmat fisut! Oli kyllä hymy sillon herkässä. Samalla ikuistettiin niin nätti auringonlasku.
2. Yhtenä iltana otettiin eväät mukaan ja pyörät alle ja suunnattiin rannalle piknikille. Maistoin silloin ekaa kertaa tuoreita kirsikoita ja taisin rakastua niihin. Oon aiemmin vaan maistellut niitä purkki kirsikoita ja ne on muuten ihan hirveitä.
3. Synttäreitä juhlistamassa!
PicMonkey Collage4
1. Tässä ainut julkaisu kelpoinen kuva Ilosaarirockista. Tosin kuvia en ottanut kun vaan vikana päivänä, eikä tullut sit mieleenkään ottaa myös artisteista kuvia...
2. Piti muutaman kerran hieraista silmiä, että kumpi on Kentsu ja kumpi Pokemon. Toi Pokemon Go on ehkä maailman parhain keksintö ikinä. Mun lenkkeily into on ton ansiosta ihan huipussaan!
3. Veneessä vähän aurinkoa. Tosin paloin tuona päivän.
PicMonkey Collage5
1. Irtiottoa arjesta.
2. Lähdettiin yksi ilta kaverin kanssa iltauinnille/piknikille ja satuttiin paikalle juuri auringonlaskun aikaan. Onnistuttiin kanssa liukastua laiturilla ja molemmat oltiin turvalleen tuolla järvessä... Oi voi saatiin ainakin kunnon naurut ja söpöt mustelmat jalkoihin :'D
3. Mun kesä on näköjään ollut yhtä auringonottoa ja sen näkee kans mun ihon väristä!

No comments:

Post a Comment