May 27, 2016

What's in my bag atm

Heippa! Tässä oon nyt muutaman päivän lomalla kerinnyt olla ja mun selkä jo onnistui kärtsätä tässä yksi päivä... Talviturkki on kanssa jo heitetty ja ekaa kertaa kahteen vuoteen rannalla käyty. Tosiaankin viime kesänä rannalla en käynyt kertaakaan... Tänä vuonna aion käydä sit senkin edestä! Mun viikonloppu suunnitelmat ovat vielä hiukan auki, mutta enköhän mie jotain keksi. Jos en muuta sitten niin otan aurinkoa takapihalla. Tällä kertaa vaan laitan aurinkorasvaa ensin... :D

Mun on ollut tarkoitus vaikka kuinka kauan tehdä tänne laukun sisältö - postausta ja tässä tää nyt vihdoin on. Itse ainakin tykkään katsella muista blogeista näitä postauksia ihan vain puhtaasta mielenkiinnosta. Mie vaihtelen mun laukkua melkein päivittäin, joten päätin tänne kuvata kahden eri laukun sisällöt. Tässä ekana siis mun keskikokoinen laukku ja vikana pieni laukku. Isointa laukkua en tänne edes kuvannut, sillä mie yleensä käytän sitä vain töissä tai kun olen menossa jonnekin yöksi.

IMG_5849

Tässä mun iki-ihana Michael Kors Hamilton ja sen mukana kulkevat roinat. Laukku ei ole kovinkaa iso, mutta saan silti survottuun kaikki tarvittavat jutut mukaan (ja ehkä muutaman ylimääräisenkin).

Keskikokoisen laukun mukana kulkee:

Aurinkolasit tai silmälasit Mulla on huono kaukonäkö, joten vahvuuksilla olevat aurinkolasit tai silmälasit on pakko olla aina mukana.

Meikkilaukku Täällä säilytän kaikki tärkeimmät meikit esim. huulimeikit, kivipuuteri, peitevoide jne. Myös kampa ja kosteusvoide kulkee aina mukana varanvuoksi.

Lompakko Tartteeko tää ees enempiä selostuksia? Rahat, kortit ja joitakin alennuskuponkeja löytyy täältä. Mulla onkin ollut ostoslistassa jo pitkään uusi lompakko, mutta vieläkään en ole löytänyt mulle sopivaa yksilöä.

Käsirasva Mulla kuivuu tosi nopeasti kädet varsinkin talvella, joten pakko kuljettaa aina käsirasvaa mukana. Tällä hetkellä mulla on käytössä The Body Shopin British Rose rasva.

Käsidesi Tätä tulee lotrattuun vaikka kuinka paljon päivän mittaan.

Puhelin Obviously. Kuka nyt lähtisi ilman puhelinta minnekkään.

Avaimet Kotiavain ja autonavain siis.

Hansikkaat Tää Suomen ilmasto vaihtelee miten sattuu, joten hansikkaat kulkevat koko ajan mukana.

Muuta (joita kuvassa ei näy) Mukana kulkee satunnaisesti myös purkkaa, sateenvarjo, ponnareita, harja, matkalaturi jne. Sisältö riippuu tosin kanssa päivän suunnitelmista ja minkä kokoinen laukku mulla on käytössä.

IMG_5872

Tässä vuorostaan Lindexistä ostettu pieni ja söpö olkalaukku. Tää on ollut mulla nyt tosi kovasa käytössä ja on varmaan parhain ostos vähään aikaan minkä oon tehnyt. Tossa on itsessään jo peili, mikä on jo suuri helpotus, korteille löytyy omat taskut, sekä vielä erillinen vetoketju tasku minne kaikki tärkeimmät jutut saa laitettuun. Niin kätevä!

Pienen laukun mukana kulkee:

Huulimeikit Päivän huulimeikit, eli jokin huulenrajauskynä ja huulipuna tai huulikiilto.

Puhelin Aika itsestäänselvyys.

Tärkeimmät kortit Yleensä vain Visa ja ajokortti.

Avaimet Autonavaimet ja kotiavain lähinnä.

Muuta (joita kuvassa ei näy) Kampa kulkee kanssa tämän mukana, mikäli harja ei laukkuun mahdu.

No comments:

Post a Comment