May 31, 2016

Phone snaps

En muistakaan että milloin viimeksi olisin tänne tehnyt puhelin kuva - postausta. Noita kuvia löytyi aika pitkältä väliajalta, mutta ei anneta sen nyt haitata. Suurin osa noista on näkynyt jo snapchatissä (minut löytää nimimerkillä ssarixo), mutta joukossa on kanssa muutama ennennäkemätön kuva.
PicMonkey Collage
1. Tai siis oli räpsyt... Toisen huoltokerran jälkeen sain sitten niin pahan allergisen reaktion, että jouduin itse öljyn kanssa rapsutella ripset irti. Silti näytin vielä pari päivää ihan demonilta ja alaluomet olivat herkät vielä pitkään. Ehkä mie nyt oppisin jättämään noi ripsienpidennykset rauhaan.
2. Käytiin yksi lauantai naisten kesken Kuopion Matkuksessa vähän shoppailee. Ruokatauolla käytiin tällä kertaa Burger Kingissä.
3. Jee vihdoin raaskin ostaa itselleni Playstation 4 ja pitihän vielä muutama pelikin ostaa kylkeen, että pääsen heti uutta lelua testailee. Kuvasta puuttuu vielä Uncharted 4 ja Ratchet & Clank pelit.
PicMonkey Collage2
1. Pitkästä aikaa lounaalla Rossossa. Oon muuten joka kerta ottanut ton saman annoksen tosin kerran vahingossa... Oon katsokaas aika tylsä ruuan suhteen.
2. Vappu friendsie mun Kevin pallon kanssa.
3. Kaikki on kivempaa mansikoiden kanssa. Toi peli ei oikeesti varmaan koskaan lopu. Oon pelannu tota jo varmaan viikon yhteensä eikö loppua vieläkään näy. Toisaalta ihan hyvä vain niin on ainakin tekemistä tylsinä päivinä.
PicMonkey Collage3
1. Auringonottoa mansikoiden kera. Mun lemppari kombo!
2. Täytekuvaselfie. Tiiättekö sen tunteen kun ootte ottanut itsestänne niin hyvän kuvan, että se on pakko laittaa jokaiseen sovellukseen ja profiilikuvaksi ja voitte tuijotella sitä kuvaa koko päivän ja ihastella että miten hyvältä näytätte siinä jne. No mulla kävi ton kuvan kanssa juurikin näin. Joten laittakaamme sen vielä kerran tännekin.
3. Käytiin kaverin kanssa testaa Vesikioskin pullavohvelit ja ai että kun oli muuten hyvää. Tosin aika makeeta toi oli ainakin mun makuun.
PicMonkey Collage4
1. Retkeilemässä Utran saaressa. On toi vaan niin kaunis paikka näin kesäisin.
2. Mun ja kaverin leffaeväät. Alotin tässä Harry Potter maratonin mun tulevaa ulkomaanmatkaa varten. Arvaako kukaan, että mistä kaupungista on kyse? ;)
3. Taas rantailua. Mun puhelin alkaa olla täynnä pelkkiä ranta ja ruoka kuvia.
PicMonkey Collage5
1. No words needed
2. Ostin Kuopion reissulta noi yli söpöt minions legginsit. Hintaa noilla taisi olla vain kymmenen euroa New Yorkerissa.
3. Oikein kivat maisemat olisi ollut paitsi ötököitä pörräs tuolla ihan sikana. Mutta maisemat on kyllä 5/5!

No comments:

Post a Comment