August 17, 2015

Perfectly imperfect

IMG_4638

"Perfect is boring, your imperfections are what make you truly beautiful"

Rupesin suunnittelee mun toista tatuointii heti kun vain ensimmäisen ihooni sain. Olin jo pitkään haaveillut ottavani jonkun simppelin tekstin yläselkään, millä olisi isompi tarkoitus, sillä toi on ainakin mun mielestä aika näkyvällä paikalla.  Mulla oli kaksi ajatusta lähtökohtana ennen kun rupesin etsii netistä sitä oikeeta tekstiä. Ensimmäinen vaihtoehto olisi ollut jotakin siipiin liittyvää esim. "alis volat propriis", mutta en kumminkaan kokenut sitä mun laiseksi, joten päädyin sitten toiseen vaihtoehtoon eli jotakin itsetuntoa kohottavaa esim. "everything has beauty, but not everyone sees it". Aikanai mä etsin mulle sopivaa kirjoitusta, kunnes löysin itselleni ton "perfectly imperfect" ja ihastuin siihen heti. Luulin, että mun tatuointi kuume loppuisi ton jälkeen edes hetkeksi, mutta toisin kävi terveisin kolmannetta tatuointia suunnitteleva täältä ruudun takaa.

No comments:

Post a Comment