May 31, 2015

Throwback

Aina kun mun olisi tarkoitus ottaa kuvii kameralla, niin toki se sit unohtuu kotiin. Siispä mun puhelimeen tallentuu päivittäin kuvii ja laatu ei oo mikään parhain niissä, joten yksittäistä postausta niistä en rupee väsertää. En olekaan muuten tehnyt pitkään aikaan puhelinkuva postaus, joten tässä tää nyt olisi ja nyt mennään takaisinheitolla ystävänpäivään saakka!
Käytiin kaverin kaa kahtoo Fifty shades of grey ensi-illassa, enkä muuten ole odottanut mitään leffaa yhtä paljoa kun tota. Eikä leffa onneksi tuottanut pettymystä! / Sitten itse ystävänpäivänä kaverin kanssa hiukan juhlistettiin tota masentavinta juhlapäivää skumpan kera. Jäi taas ruusut ja suklaat saamatta.. ehkä sitä ensivuonna onnistaisi paremmin. / En ollut aiemmin käynyt syömässä Amarillossa, niin lähdettiin sit kaverin kaa illalliselle. Oli muuten paras burgeri minkä oon koskaan syönyt näin btw!
Taas vaihteeksi käytiin ensi-illassa kahtoo toi Fast & furious 7, kun en jaksanut enää oottaa päivääkään. Suosittelen katsomaan, jos et ole vielä nähnyt. Oli muuten paras toiminta leffa vähään aikaan minkä oon katsonut! / Toi selfiet keppi on pelastanut monet kuvanotto tilanteet ja tällä kertaa se pääsi käyttöön baarissa, heh. / Pääsiäisenä lähdettiin tyttöjen kanssa sunnareille, kun juomatkin oli puoleenhintaan. Porukkaa oli myös sen verran, että hyvä kun mahtui olee siellä... / Kotona olisi ollut ruokana makaroonilaatikkoa, mut jotenkin toi juustoateria houkutteli enemmän. :D
Friendsie mun ylisöpön yksisarvisen kanssa. Harmi vain, että noi heliumit ei kestä tossa pitkään ja nytkin toi koristaa mun huoneen ovea tyhjänä. / Vappuu juhlistettiin kaveriporukalla, kuten tässä postauksessa jo kerroin tarkemmin. / Mun olisi pitänyt käydä tarkistamassa mun näkö jo amisken aikana, mut jotenkin se aina vain jäi. Niin siinä sit kävi, että sain lasit. / Tyttöjen ilta herkkuu ja Paranormal activityä. Kiva vain kun saan aina katsoo noi leffat yksin loppuun, kun toinen kerkii jo nukahtaa...
Oli ihan pakko laittaa tää kuva kanssa. Oon tossa just syömässä ja Kentsu tuli mun hartioille makoilee ja kerjää multa ruokaa. / Coffarin terassikauden avajaiset! Noi jäätelöt ovat vain ihan parasto tuolla! / Pakko oli itsekkin lähtee juhlistaa muita keillä loppu koulut. Kerrankin oli kiva ilta alusta loppuun asti! :)

No comments:

Post a Comment