February 09, 2015

Long hair don't care


Noniin tässä olisi nyt päivitystä mun hiuksista! Oon jo aiemmissa postauksissa kertonut tarkemmin koko prosessista, niin en rupee nyt uudelleen kertoo. Jos kumminkin rupesi mietityttää, että mistä tästä on kyse, niin klikkaa tästä!
Elikkä siis mulle laitettiin taas sinettipidennykset, joita ilman tuskin koskaan opin elämään. Musta on vaan ihanaa kun ei tarvitse huolehtii näistä melkein ollenkaa tai laittaa tyyliin mitää klipsejä päähän joka aamu ja olla sit varovainen niitten kanssa koko päivän. Mulla oli siis tässä muutaman kuukauden ajan Glitteristä ostetut klipsi pidennykset ja niitten käyttö oli yhtä tuskaa. Aluksi ne oli toki oikeen pehmeet ja sileet ja menivät melkein omista hiuksista, mutta muutaman käytön jälkeen ne alkoi jo tulla karheiksi ja muistuttivat lähinnä yhtä isoa rastaa.
Joten oon taas iki-ilonen mun rakkaista ja saan nauttii olostani näitten kanssa taas noin puoli vuotta! :)

No comments:

Post a Comment