February 07, 2015

Graduation present?

Taas aikaa on kulunut ihan liian paljon viime postauksesta, vaikka lupailinkin panostaa enemmän tähän bloggaamiseen.. Syynä yksinkertaisesti on lopahtanut innostus...
Päätin nyt kumminkin purkaa tänne mun valmistujaislahja kriisiä. Nimettäin mulla olisi rahaa säästössä ja haluisin ostaa jotain tähellistä, enkä vain aio tärvätä rahoja tyyliin perus shoppaamiseen tai kaikkein pahinpaan, baariin! Vaihtoehtoja mulla toki on mut en sit osaa päättää mitä mä näistä kaikkein enitin tarvitseisin ja mikä olisi järkevin ostos.

148659446
1. Ekana listassa olisi Playstation 4. Kuten kaikkien muittenkin pleikkojen kohdalla uusinpia pelejä ei enää valmistetakaan vanhempiin koneisiin. Joten tämä olisi semmoinen oikee "must have" ostos, koska tuun satavarmasti tätä tarvitsemaan.
2. Tokana listassa on Ted Bakerin meikkipussi. Mun entinen vetelee jo viimeisiään ja nykyään se on väriltään ruskea, vaikka pinkkinä mä sen ostin...
3. Kolmantena listassa on jo pitkään mun mielessä pyörinyt MacBook Air tietokone. Mun tän hetkinen kone alkaa ja jumittaa ja sammuilee itsestään jne. ja ootan kauhulla sitä päivää kun se lopettaa toimintansa kokonaan. Joten tuossa toinen sijoitus mikä tulisi todellakin tarpeeseen!
4. Neljäntenä listassa on Michael Korsin lompakko! En toisaalta tarvitse uutta lompakkoa ihan vielä, mut ton ulkonäkö houkuttaa mua kovasti.
5. Viidentenä on iPod. Mun puhelimen muisti on ihan täynnä (lähinnä kuvista,hupsista) ja oon joutunut poistaa mun kaikki biisit puhelimesta. Joten esim. pitkille automatkoille musiikki on enemmän kuin tarpeellista!
6. Kuudentenä olisi iPad. Mulla ei löydy tähän muuta perusteluu, kun sen että mä vaan haluun ton laitteen! :D
7. Seikana on Ugg talvikengät. Toisaalta kun talvee ei ole enää kovin paljoo jäljellä, niin mun ei oo oikee mitään järkee ostaa noita enää tälle talvelle. Tosin koot loppuu noista hyvin nopeeta talvee lähestyessä, joten joskus syksyllä noi kannattas hommata.
8. Ja kasina listassa on Guess kaulakoru mitä oon kuolannu jo jonkin aikaa. Omistan pelkästään hopean värisii Guess kaulakoruja ja halusin tällä kertaa jotain vaihtelua.

Joo tossa on siis mun ajatukset kirjoitettuna ylös ja päätöksenteko ei kyllä yhtää helpontunut vain toisinpäin, huoh. 

No comments:

Post a Comment