November 22, 2014

Forever HU soldier


Mun kolmivuotinen haave on ollut nähdä livenä lempi bändini Hollywood Undead ja noin pari viikkoo sitten mun haave vihdoin toteutui!
Kaikki lähti siis siitä kun olin rupeemassa kuuntelee kyseistä bändii Spotifystä ja näin siellä ilmoituksen "On tour Nosturi Helsinki Finland". Piti muutamaan kertaan lukee toi ennen kun tajusin et ne on oikeesti tulossa Suomeen. Jonkun kymmenen minuuttisen jälkeen, kun olin selvinnyt alku hysteeriasta tilasin sitten liput ja alkoi puolen vuoden odotus. Joka oli todellakin kaiken arvoista!
Tää postaus tulee hiukan myöhässä, sillä halusin tehdä keikasta yhden pidemmän videon niistä pienistä pätkistä mitä keikalla kuvasin. Meinas tulla itkupotkuraivareita muutamaan kertaan tätä videoo muokatessa. Vihdoin kun luulin saavani videon valmiiksi, niin kävi ilmi, että se saa kestää vain kolme minuuttia... Hiukan kyrsiintyneenä sit rupesin leikkaa videoo lyhyemmäksi. Mutta joo sain mä tän loppujen lopuksi valmiiksi muutaman muuttujan kautta!
Ps. isot respectit niille kaikille ketkä tekee useamminkin videoita. Itse taidan jättää näitten tekemiset vähille :D

No comments:

Post a Comment