November 16, 2014

Black or white?


Pakko purkaa mun ahdistusta tännekkin! Mun valmistujaiset lähestyy kovaa vauhtia ja mulla on pienimuotoinen ongelma. En osaa päättää haluanko valmistujaislahjaksi MK:n laukun mustana vai valkeana... Isompi ongelma on se, että valkeana kysyistä laukkua valmistetaan vain kesäsin, joten joutuisin odottamaan ensi kesään asti ennen kun saisin sen. Itse kun olen hyvin kärsimätön ihminen, niin en millään haluaisi odottaa niin pitkään. Toinen vaihtoehto olisi ostaa laukku käytettynä joltain joka raaskisi luopua omastaan. Toisaalta musta olisi käytännöllisempi ja se sopisi minkä tahansa asun kanssa, mutta valkoinen taas erottuisi paremmin massasta ja en tiiä mut mun silmään valkee näyttääkin jotenkin arvokaammalta. Tosin laukku on hyvin kallis ja tulen käyttämään sitä pitkään, niin musta tuntuisi sopivammalta vaihtoehdolta, mutta on toi valkeekin nätti... Ää miks tää on nii vaikeeta!

Kuvat: weheartit

No comments:

Post a Comment