November 18, 2016

Letter to Santa

211637684

Tämän vuotinen kirjeeni Joulupukille näyttää tältä!

Muumimukeja
- Haluaisin mun kokoelmaan ainakin seuraavat muumimukit: Niiskuneiti, Muumipeikko ja Pikkumyy.

Scream Queens kausi 1
- Tämä on ehkä maailman paras tv-sarja ikinä ja noita jaksoja voisi katsoa ikuisuuden putkeen.

Valkoisia lakanoita & tyynyliinoja
- Mulla ei ole ollenkaan valkeita lakanoita tai tyynyliinoja, joten nämä tulisi tarpeeseen.

Söpö pyjama
- Jouluiltana on vaan ihana pukea uusi pyjama päälle ja kömpiä siinä nukkumaan.

Pussilakanasettejä
- Paras tunne ikinä on mennä nukkumaan uusiin puhtaisiin pussilakanoihin (ja vielä siinä uudessa pyjamassa).

Valkea pörröinen aamutakki
- Mun entinen aamutakki vetelee jo viimeisiään ja sen väri alkaa jo tökkimään.

Ted Baker lompakko
- Uusi lompakko on ollut ties kuinka kauan mun ostoslistalla ja nyt mulla on vahva epäilys, että pukki tuo mulle tämän. ;)

Ted Baker korvaläpät
- En tykkää käyttää talvisin pipoa, joten korvaläpät olisi mainio vaihtoehto.

Juicy Couture Gold Couture hajuvesi
- Erehdyin kerran mennä testailemaan tätä Carlsonille ja ai että se tuoksui niin hyvällä. Tuli mieleen ihan jokin toffee karkki.

Valkeita käsipyyhkeitä
- Mulla ei ole vielä ollenkaan pyyhkeitä itselläni omaa kämppää varten.

Vaaleanpunaisia kylpypyyhkeitä
- Eikä ole myöskään kylpypyyhkeitä.

The Body Shop kosmetiikkaa
- Ton merkin kosmetiikka tuotteet ovat maailman parhaimman tuoksusia varsinkin suihkugeelit ja vartalovoiteet!

Vaaleanpunaisia keittiövälineitä
- Kaupustoja, kauhoja, vispilöitä, veitsejä jne. kaikki käy kunhan ne ovat vaaleanpunaisia.

Rahaa!

xoxo Sari

No comments:

Post a Comment