June 20, 2016

Wanted for summer

Heippa! Jee näyttää taas siltä, että kesä on tulossa takaisin. Masentaa vaan istuu kotona, kun ulkona sataa vettä ja on vaan muutama aste lämmintä. No suurin osa tosta ajasta oon ollut kotona kipeenä, joten en ole ainakaan jäänyt mistään kivasta paitsi.

Päätin tänne vuorostaan avata mun tämän hetkistä ostoslistaa. Ostettavaa tällä kertaa löytyy vähän laidasta laitaan kaiken näköistä. Kuvasta varmaan jo huomaa mikä on mun tämän hetkinen lemppari väri, heh.

200889685

1. Lierihattu - En olisi ihan heti uskonut ton tulevan mun ostoslistaan, mut näköjään kaikki on mahdollista. Tollainen olisi aika täydellinen varsinkin nyt kesäisin, kun en tykkää muuten hattuja käyttää, niin tuo suojaisi jo auringolta, sekä näyttäisi hyvältä.

2. Ray-Ban aurinkolasit - Oon tämän kesän aikana ihan rakastunut vaaleanpunaiseen väriin ja nuo aurinkolasit ovat niin täyttä rakkautta, että ne on pakko saada itselle. Toki jotkin halpis lasit ajaisivat asiansa kanssa, kunhan ne vaan ovat pyöreän muotoiset ja vaaleanpunaiset.

3. Calvin Klein t-paita - Tälläinen perus simppeli t-paita sopisi monen asun kanssa yhteen ja pelastaisi varmasti monta vaatekriisi päivää, joita mulla tuntuu olevan ihan liikaa. Eikä toi brändikään ole yhtään hassumpi!

4. Vaalenpunainen bomber - Taas yksi tuote jota alussa vierastin, mutta nyt fanitan ihan sikana. Nimittäin bomber takit! Omistan tällä hetkellä kaksi mustaa bomberia ja kaipaisin mun takkikokoelmaan vähän lisää väriä ja mikä olisi parempi vaihtoehto kuin vaaleanpunainen. 

5. Paco Rabanne Olymbea hajuvesi - Aina kun Sokoksella käyn niin tota on pakko käydä suihkauttamassa itseeni. Niin täydellinen ja pitkä kestoinen tuoksu. Ehkä mie joskus saan ton mun hajuvesi kokoelmaan.

6. Vekki hame - Tässä kolmas tuote, jonka en koskaan ajatellut pääsevän mun ostoslistaan. Ennen en paljoa perustanut pidemmistä hameista, enkä varsinkaan pinkistä väristä, mutta toi jotenkin kolahti muhun ja voisin tollasen mielelläni päälle pistää.

7. Calvin Klein alushousuja - Mulla on jo kahdet mustana, mutta tällä kertaa haluan nuo valkoisena. Nuo on vaa maailman parhaimmat jalassa, eikä myöskään ulkonäöstä ole valittamista!  

8. Ted Baker lompakko - Uus lompakko on ollut jo pidemmän aikaa mun ostoslistassa, mutta mitään kivaa en ole vielä löytänyt. Ted Bakerin yksilöt miellyttävät mun silmää eniten, mutta saa nyt nähdä minkä vielä päädyn ostamaan.

9. GoPro Hero 4 - Kui siisti tää olis! Tätä pystyisi kuljettaa ihan kaikkialla pienen koonsa ansiosta ja sais otettuun tosi hyvä kuvia ja videoita, niin kuivalla maalla kuin veden alla. Järkkäriä on vaan hankala kuljettaa mukana, kun se on niin iso ja painava...

10. Anastasia Beverly Hills Gleam Glow Kit - Oon jo pidemmän aikaa metsästänyt itselleni highlighteriä markettituotteista, mutta tuloksetta. Kai se on sit pakko tilata toi Anastasian setti ja onhan tossa tosi söpöt sävyt, eikä ton merkin tuotteet ole koskaan tuottanut pettymystä.

11. Adidas Originals Superstar - Yleensä oon merkkiuskollinen Nikelle, mutta nuo Adidaksen kengät jotenkin miellyttävät silmää kovasti. Muistan kun joskus ala-asteella omistin tollaset kengät, hah. Näköjään nuo on palannut takaisin muotiin.

12. Lontoon reissu - Oon haaveillut pääseväni tonne vaikka kuinka pitkään jo. Nyt vahvasti näyttää siltä, että mun toive toteutuu ja hotelli on jo varattu heinäkuun lopulle. Tarkoituksena olisi majailla tuolla viikko, mut saa nyt nähdä. Ai että en malta odottaa. Oon jo tehnyt kilometri listan kaikista turisti jutuista mitä haluun tehdä ja nähdä! :'D

No comments:

Post a Comment