June 29, 2015

June days

IMG_4258
Nopeesti tää aika vaan kuluu. Enää pari päivää ja on jo heinäkuu ja kohta sitten syksy. Vihdoinkin tänne pikku kyläänkin on ruvennut paistamaan aurinko. Vielä viime viikolla ulkona ei olisi tarennut ilman pitkä lahkeisia housuja ja takkia.  Mutta joo tässä on nyt muutama sekä kameralla, että puhelimella räpsittyä kuvaa tän kuukauden aikana. Kuvat ovat kylläkin aika ruokapainotteisia...Huomaa kyllä mikä on mun lempipuuhaa :D
PicMonkey Collage
Kentsun kanssa on tullut nyt lenkkeiltyyn enemmän, kun aurinkokin paistaa. / Olin tässä vähän aikaa sitten yksin kotona yli viikon, eikä toi ruuanlaitto ole mun lempipuuhaa ja jostakin mun ruokaa piti toki saada... / Jep en tainnut syödä mitään muuta lämmintä ruokaa kun pizzaa tai hamppareita xD / Tässä mä sit nautin mun kahdesta lempipuuhasta yhtä aikaa eli syöminen ja auringon otto!

IMG_4298
PicMonkey Collage2
En ole oikeen mekkojen yhtävä paitsi juhliin on kyllä ihanaa tälläytyy oikeen kunnolla. Löysin kumminkin tommoisen kivan perus mustan hellemekon Bikbokista, mikä oli pakko ostaa! / Yritin keksii itselleni jotain kehittävää tekemistä lauantai illalle, mut sinkkuelämää maratooniksi sekin ilta sitten päättyi.. / Lisää ruokaa ja yllätys yllätys tilasin kerrosaterian. Ja tarkoituksena oli vai lähtee ostaa uudet ripset, koska Kentsu söi entiset... / Oon niin rakastunut tohon Glitteristä ostettuun kultaiseen hiuspantaan ja toiseksi paheeksi mulle on tullut ne väliaikaiset tatuoinnit! 

IMG_4404
PicMonkey Collage3
Lähettiin tossa viikonloppuna extempore matkalle Kuopioon ja oltiin siellä kaksi yötä. /Perjantaina käytiin viinifestareilla ja siellä oli esiintyjinä Elastinen ja Popeda. Ihana Ela! En kestä tota sen ilmettä xD / Seuraavana päivänä, kun siinä aikamme nukuttiin ja päästiin yli pahimmasta koomasta (baarireissuksi se loppuilta kumminkin päättyi), niin lähdettiin shoppailee Matkukseen. / Saalis jäi tällä kertaa melko pieneksi, mut ihan hyvä vain, sillä rahaa upposi sinne festareille senkin edestä...
Seuraavalla kerralla voisi olla viisaampi ja eka käydä siellä shoppailemassa ja sitten vasta lähtee viihteelle...

IMG_4402

No comments:

Post a Comment